Hvilken var skumlest?

I dag har Per Fredrik og jeg vært en gård her i Sandefjord for å kjøpe inn gresskar. Jeg elsker å pynte opp med gresskar på trappen ute, til Halloween. Det gir liksom det lille ekstra i dagene før Halloween.

Så jeg kjøpte en hel haug med gresskar, og gjett hva; tidenes mest surrete blogger klarte å glemme kameraet! Altså. Er det mulig? Jeg dro til det fine stedet, også glemte jeg både kameraet og å ta bilder med iPhonen min. Haha, uffameg! 

Men jeg kan jo vise dere resultatet av gresskarjakten! Vi skjærte ut hvert vår gresskar som ble skikkelig skumle! Jeg syns min ble hakket skumlere enn Per Fredrik sitt. Men han var helt uenig.

Han sitt gresskar skulle være en eller annen karakter som aldri smilte med øynene. Skjønte ikke heeelt greia. Men nå skal jeg la dere få bestemme. Hvilket gresskar var mest skummelt? Mitt eller Per Fredrik sitt?

Fikk også tak i krydder som jeg kan bruke til å lage pumpkin spice latte. Altså, yasss *basic bitch*

Nå har jeg nettopp pyntet opp på trappen, og det ble så fint! Skal knipse litt bilder så dere kan se hvordan det ble. Kanskje dere også får litt inspirasjon til å pynte utenfor deres dør til Halloween?

 

Hvilken var skumlest, mitt eller Per Fredrik sitt gresskar? 🎃

32 kommentarer

Siste innlegg