Unicorn på Halloween?

I går var jeg på full Halloweenshopping med Rebecca. Vi fant masse ting som jeg trengte til festen neste lørdag, og hun fant noen ting til kostyme sitt. Mens vi var på shopping fant jeg en del unicorn pynt. Jeg har jo ikke tenkt til å være unicorn på Halloween. Men jeg elsker jo unicorns så jeg måtte bare ta det med!

Når jeg kom hjem måtte jeg bare teste det ut, og 30 minutter senere hadde jeg slengte på både sminke, kostyme, ekstra hår og en haug med krystaller i ansiktet mitt. Hehe! Jeg syns det ble skikkelig kult jeg!

Nesten så jeg ombestemte meg på Halloween kostymet mitt, for jeg fikk skikkelig lyst til å være en unicorn. Meeen, jeg vil være skummel også. Så jeg kommer nok til å gå for snøhvit eller sykepleier. Om noen av dere vil være unicorn er det i alle fall litt inspirasjon til dere! 

Frem til Halloween har jeg lyst til å legge ut masse halloween-inspo til dere. Så bare å følge med om dere liker Halloween like godt som meg!

26 kommentarer

Siste innlegg