Hvilket kostyme til Halloween?

annonse – coolstuff

Herreguuuud, nå er det ikke lenge igjen til Halloween. Det er jo bare en uke til de fleste som skal på Halloweenfest, skal feire. Selve Halloween er jo heller ikke mange dagene unna.

Så nå holder jeg på å forberede meg til høytiden. Jeg har elsket Halloween siden jeg var liten, og gikk trick or treat så lenge jeg kunne. Etter det har det vært Halloweenfester nesten hvert år. Det er alltid dødsgøy å kle seg ut, og jeg elsker å gjøre masse ut av det!

For noen dager siden fikk jeg et par kostymer til Halloween i posten. Jeg klarte rett og slett ikke å bestemme meg når jeg se de online, og det blir ikke noe særlig enklere når jeg prøvde de på. Haha! Begge er jo dødskule på hver sin måte. Snøhvit er jo veldig mye mer eventyrlig og jeg kommer til å sprite det opp med litt blod og sterkere sminke. Sykepleier er jo også veldig gøy, og blir litt mer skummelt. 

Så derfor gjør jeg det som jeg alltid gjør når jeg er usikker på et antrekk. Jeg spør dere! Dere er alltid flinkest til å hjelpe meg å velge. Så; burde jeg være Snøhvit eller sykepleier på Halloween? 

SNØHVIT KOSTYMEHER
RØDE LINSERHER
SKJELLETTHER

SYKEPLEIER KOSTYMEHER
HVITE LINSER
HER
BLODHER
SKJELLETTHER

 

Snøhvit eller sykepleier? 🎃👻

133 kommentarer

Siste innlegg