Derfor har jeg ikke blogget

Nå føles det rart å skrive her inne igjen. Jeg har ikke blogget på nesten en uke. Det var egentlig ikke meningen å ikke blogge, men det har skjedd så mye dritt denne uken at hver gang jeg har skullet blogge har jeg ikke taklet det.

Jeg har så lyst til å være her åpen og ærlig med dere om hva som skjer. Men det er dessverre mye business-messig som gjør at jeg ikke kan snakke om det.

Men for å si det sånn; det har vært den ene etter den andre som har ført meg bak lyset og kastet meg rett under bussen så fort de har kunne dra inn noen likes på det. Jeg burde nesten blitt vant med det etter så mange år i denne bransjen. Men jeg blir like satt ut hver gang noen jeg tror er en venn, viser seg å bare være falsk. For ikke så lenge siden var det en “venn” som la igjen en lang stygg kommentar om meg i det offentlige rom, der personen går til personangrep på meg og håner hele min bransje. 

Jeg blir oppriktig kvalm av mennesker som dette. Legger de fra seg alt av medmenneskelighet det sekundet de bestemmer seg for å bli kjente? Vel, jeg har bare en ting å si om slike folk. De kommer aldri noen vei, og karma slår dem rett i trynet. Dette er en liten bransje, og alle vet alt om alle. Backstabber du noen på den måten lukker dørene seg for deg rimelig kjapt.

Uansett. Nok om søppelmennesker som ikke har noen betydning. Den siste uken har vært ganske dritt for meg, men jeg har også lært mye. Anne Brith er en blogger som jeg snakker med nesten hver dag, og jeg får så mye oppløftende råd av henne om hvordan jeg skal takle alt dette. Hun er så inspirerende og jobber hardt, og det er det jeg også bør gjøre. Drite i alle de som ikke gjør noe positivt, fokusere på dere som leser bloggen min og som klikker dere inn her hver dag, år etter år og som alltid er ved min side. Det er faktisk dere som betyr noe, og jeg setter så stor pris på at dere er her, til tross for at jeg har vært mye frem og tilbake i år, og har mitt å stri med. 

Fremover kommer jeg til å luke vekk mange ting fra livet mitt, så jeg kun sitter igjen med det gode. Jeg har satt meg noen skikkelig hårete mål, og de skal jeg jobbe beinhardt mot. To av målene mine er å blogge fast og mye mer slik som jeg gjorde før, og på YouTube har jeg lyst til at det skal komme to nye videoer hver uke. Jeg vil produsere mye innhold for dere, og i kulissene kommer jeg til å jobbe mot store mål som jeg ikke tørr å fortelle om helt enda.

Jeg har så mange drømmer og store ambisjoner om hva jeg vil få til her i livet, og da kan jeg ikke la søppelmennesker stoppe meg. Det bør ikke dere heller. Uansett om det er familie, “venner” eller noen på skolen / jobben som gir dere dritt; ikke ta det imot. Ikke la noen pushe deg ned, og få deg til å føle at du ikke kan få til noe. Vi mennesker kan få til så ekstremt mye amazing om vi bare har den rette innstillingen. 

👊🏼💗

64 kommentarer
    1. Så trist å høre, Stina 🙁 Stå på, du er tøff og kommer deg nok flott gjennom denne perioden! Sender en klem <3

    2. Stå på!! Du er en sterk jente med masse pågangsmot!❤️ Og du klarer alt bare du virkelig vil.
      Og søpplefolk, dem slenger vi i søppla. Ikke bruk tiden din på sånne.

    3. Skikkelig lurt av deg å luke ut mennesker som drar deg ned! Det har jeg gjort, og er så utrolig mye mer lykkelig! Vær med mennesker som gir deg energi og livslyst, og de som lever livet sitt på en bra måte. Vi blir nemlig veldig påvirket av andre! Man blir jo et produkt av de man har rundt seg, så vær med snille mennesker som vil andre godt!

    4. Skjønner deg:) folk kan rett og slett være noen d**t mennesker. Men ikke bry deg om dem:) Du er så mye bedre enn dem, de er bare sajalue fordi du har oppnådd sukses og de ikke❤️ Love you>3

    5. Det har jeg gjort lenge. Luke vekk folk som ikke vil deg selv noe godt. Man blir bare sliten og negativ av det. Best å stole på seg selv og det som gjør deg glad. =)

    6. Jeg får så vondt av å lese dette. Hva får mennesker til å oppføre seg slik? Venner? Nei uff. Luk ut alt av negativitet i livet ditt, og jeg lover deg at det blir 100% bedre! Det er ikke alle som fortjener enda en ny sjanse. Bestem deg for at nok er nok. Jeg har bare lest bloggen din noen mnd, men du virker som er livsglad jente med mye positiv energi! Ikke la noen endre på det.
      Kjør på, lev det livet du drømmer om å leve. <3 ikke la noen stå i veien for din lykke, ikke la noen dra deg ned på demmes nivå. Hev deg over det, smil tilbake. Å bevis for negative mennesker at dem ikke klarer å ødelegge deg. Du er sterk! Jeg heier på deg <3 og jeg har truen på at du når dine mål.

    7. Du er helt rå, stå på videre, kunne ønske jeg var lillesøster din så jeg kunnet arvet alle de gode sidene dine.

    8. ❤️❤️❤️omg, nå kom jeg på at jeg har lest bloggen din hver dag nå, i et år!❤️ Tusen takk for alle de oppmuntrende og inspirerende innleggene! Det betyr ufattelig mye å lese slike ting i en vond hverdag! Du er den beste bloggeren jeg vet om!!! Lykke til med årene videre, jeg skal følge med!❤️😅

    9. Jeg vil bare si at du er en helt fantastisk person. Du er vakker på insiden og på utsiden. Ikke bry deg om folk som bare vil såre deg. Jeg har hatt mange sånne personer i livet mitt, å det er IKKE vært det. Jeg vet jeg bare er en fan som skriver dette men jeg vil at du skal lese dette å vite at jeg mener det jeg skriver. Du har en helt fantastisk personlighet og du står opp får deg selv. Du er ett stort forbilde! Å jeg har troen på deg<3

    10. Kjempe trist å lese dette og at folk kan være så slemme å utnytte andre på denne måten. Veit det ikke er lett, men bare et forslag. Kanskje du kan prøve å sette deg ned og skrive et innlegg om positive ting med å ha null kontakt med slike mennesker, da for man også gi seg selv en liten påminnelse om hva som er positivt med det og som kanskje kan gjøre det litt enklere for deg. Masse lykke til, håper ting ordner seg for deg

    11. Må bare si at jeg syns du gjør en utrolig god profil på bloggerne 🙂 Skulle ønske den Stina kom mer frem på bloggen! Litt mindre liste-innlegg, og litt mer Stina. Ikke noe vondt ment, jeg bare digger hvordan personligheten din kom frem på bloggerne!

    12. Dette sa meg en ting og det er at jeg skal drite i de vennene som ikke klarer å oppføre seg mot meg og demotiverer meg, har hadd så dårlig selvtillit i den siste tiden på grunn av de, og de viser at de ikke har troen på meg, men dette fortalte meg at jeg bør satse på noe jeg liker og være med folk som har vokst opp og beghandler meg med full respekt. Og jeg skal ta avstand fra de som tråkker meg ned, jeg klarer meg jo bedre uten de, ikke sant? Du klarer deg uten folk som er desperate etter å ødelegge for deg og knekke selvtillitten din for å bli bedre selv, ikke sant?

    13. It hurts so bad when someone you thought was a “friend” stabs you in the back (yes, I’ve been there, more than once). And the only right thing to do is to cut that person out of your life for good. You are better than that so called “friend”. Take no shit, girl! Love U! <3

    14. Jeg håper du har det bra! Man må dessverre igjennom slike livssituasjoner for å danne seg erfaring å skape nye mål slik som du har fått inspirasjon til nå. Jeg heier på deg, du er unik❤️

    15. You go girl! 👊🏽💗 Slike folk er ingenting å samle på. Waste of time.
      Det øverste bildet er forresten det fineste jeg har sett av deg! Du er vakker 💖

    16. Så trist!.. jeg opplevde noe vondt i vinter.. når jeg tenker tilbake på det så skjlnner jeg ikke hvordan jeg kom meg igjennom det. Men jeg sto i det og lot meg ikke knekke, selv om jeg syns det var ett mareritt jeg var igjennom. Men nå ,noen måneder senere føler jeg en lettelse over at jeg beit tenna sammen og klarte å komme meg videre i livet. Du virker som ei sterk jente! Så bit tenna sammen og følg drømmene dine! Gleder meg til å lese flere blogg innlegg og se nye videoer av deg! Elsker deg ❤️❤️

    17. Elsker bloggene dine og YouTube kanalen din (kan du ha en house Thor til en gang (kjempe stor fan av deg ) hilsen Ingrid. (13 år)

    18. Iselin: Koselig å høre! På blogg er det vanskelig å vise hele seg, fordi jeg kun uttrykker meg igjennom tekst og bilder. Men skal absolutt prøve å bli flinkere på det 🙂

    19. Du er et sterkt menneske💪🏻Ikke bry deg om søppel mennesker🤢🤮💩de er søppel💩de er bare sjalue på deg du er jo driiit pen,har vab KJ å sååå mye❤️du kan/jeg vet at du kan være mye bedre stå på 👭vi/fansa støtter deg🔐👭hva enn som skjer så er vi der for deg ALLE SAMMEN!🤞🏻❤️👭 MASSE KLEMMER FRA FANSA❤️❤️

    20. Heii, oiii det var mye sterke ord, jeg veit akkurat hvordan du har det, har hatt det hele livet, jeg veit ikke hva jeg skal si, men jeg veit du er sterk å du klarer dette om du virkelig vil, er ekstremt stolt av deg at du klarte å dele dette med oss på din blogg, jeg synes du er en vakker jente som ikke burde bli behandla sånn som du har blitt:/ ha troa på deg selv dette klarer du, ha en fin dag vidre
      MVH Stine 🙂

    21. For et nydelig innlegg. Takk for at du skriver ❤️ Dette innlegget traff meg veldig i dag. Jeg er helt enig i det du sier. Man skal ikke la seg tråkke ned av andre Uansett! 💖 Ønsker deg en fin dag 🌅

    22. Heia på deg ❤️ Du virker ut som ei som bryr seg og er ekte! Ikkje la andre ødlegge for deg, vis at du er sterkere enn det! God klem 🙂

    23. Har fulgt bloggen din lenge,men bruker ikke å kommentere.Når jeg leste dette innlegget vil jeg bare si att du virker som ei ærlig og koselig jente,,og jeg liker bloggen/ bildene dine veldig godt.Stå på,ikke la sånn dritt ødelegge for deg.Klem fra en trofast leser

    24. Utrolig kjiipt å oppleve at folk som står deg nær & som du tror vil deg vel, beviser heller det motsatte.. Heldigvis så lærer man så lenge man lever, og du gjør rett i å kutte ut mennesker som drar deg ned! Stå på, du er super flink! ✔️👋🏼😀

    25. Så enig med deg der. Det er ikke verdt å la andre få ødelegge for deg. Stå på og hev hodet, du er en fantastisk flink blogger, du er heldig, kjæresten din er heldig som har deg og alt du får til er så bra 🙂 Håper du får en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg