Ikke engang i Oslo opplevde jeg dette

På vei hjem fra Julianne og Ulrik i går, stoppet vi innom Drammen for å spise middag. Jeg elsker jo Anchas Bodega som er en veldig populær tapas restaurant. Vi stakk innom der, men der var det ingen bord ledige. Sykt kjipt!

Fikk beskjed om at man helst må booke bord 2 uker i forveien om man skal spise der en lørdag. Altså, hva skjer med det? Det er jo helt vilt! Så det var skikkelig skuffende, for jeg elsker å spise der! 

Vi prøvde lykken på Big Horn, men også der var det fullstappet. Hva skjer med at drammensere er så glade i å spise ute? Ikke engang da jeg bodde i Oslo opplevde jeg at det var så fullstappet på spisestedene..! Til slutt endte vi opp på Taj Mahal, som er en indisk restaurant. Noe jeg er så glad for, for herreguuud de hadde god mat.

Jeg har jo vært der før, så jeg visste at maten var god. Men at den skulle være sååå god hadde jeg ikke trodd. Å være inne på selve restauranten er utrolig hyggelig bare det. Man føler liksom at man er i India. Det er helt indisk interiør og dødsgod indisk mat. 

Noen som har sett på American Dad? Jeg døde av latter når jeg innså at gjenstanden på bildet under er helt lik Roger fra American Dad. Jeg sa det til Per Fredrik og det er lenge siden jeg har sett han le så godt av noe jeg sier. Hhaha!

I dag har jeg hatt en skikkelig rolig søndag. Denne uken har mildt sagt vært hektisk, og i morgen skal vi tilbake til Oslo for premierefest med Bloggerne. Så det blir gøy! Denne uken skal jeg faktisk til Oslo minst to ganger på spennende ting. Det er veldig hektisk om dagen, men heldigvis er det mye spennende og morsomt som skjer, og da er det helt greit! 

 

🌟🌟🌟

snapchat – stinablogg | instagram | facebook | 

8 kommentarer
    1. Gratulerer med premiere på bloggerne 😊 ser dog ikke ut som du kommer med denne uken, da jeg har lest på handlingen av episodene denne uken. Men sesongen virker lovende 😊

    2. Du begynner kanskje å bli den mest sporadiske bloggeren jeg vet om. Alt for ofte det skjer at du ikke blogger hver dag. Kanskje en ide å kutte ned på 3 innlegg om dagen og eller ha 1-2 innlegg hver dag?

    3. Hello !
      Do you think I can watch the episodes on the internet?
      I searched but I can not find 🙁
      Thank you 🙂

    4. Var absolutt ikke ment som drittslenging, men ser nå hvordan det ble skrevet og set slik ut . Så beklager virkelig det! Det jeg mente er jo at jeg har lest bloggen din siden du blogget hjemme på jenterommet. Du har blitt ekstremt flink, og skriver om mange gode ting. Er spennende å klikke seg inn her løpet sv dagen.
      Det med å kutte ned på innleggene var ment fordi som du selv sier så har du slitt med diverse ting i det siste. Du var jo helt utbrent for ikke så lenge siden. Så kanskje å skrive 1-2 innlegg istedenfor om dagen hjelper deg og din helse! For din helse er absolutt mye mer viktig enn 3 innlegg om dagen. Og når alt blir bra igjen så kan du trappe opp igjen. Det siste jeg ønsker er at du blir så dårlig at du ikke kan/orker lengre… Burde kanskje brukt flere ord ja når jeg skrev den første kommentaren!
      Beklager virkelig og var ikke meningen slik. Håper du fortsatt kan få en fin dag til tross for min dårlige kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg