Dette gjør jeg hver morgen

annonse – annoselenker; kicks

God lørdagsmorgen 😌 I dag våknet jeg opp til fantastisk sol og nydelig vær. I går var det jo litt av et drittvær hele dagen, og det regnet, blåste og var overskyet om hverandre. I dag derimot; sol, blå himmel og varmt med “nettopp-regnet” duft i luften. Helt magisk!

Håper virkelig at været holder seg fint, for i dag skal vi på fest midt på dagen hos et vennepar av oss. Festen skal være både ute og inne, så da satser vi på null regn! 

Jeg får ofte spørsmål om hvordan det er å ikke bo i Oslo lengre – og til dere som lurer; når man står opp til denne utsikten hver dag blir det å bo midt i Oslo ganske kjipt i forhold. Hehe!

Denne utsikten gir meg så ro i sjelen, og jeg elsker å drikke en god kopp kaffe om morgenen mens jeg bare ser ut mot havet og bare er takknemlig for alt det fine jeg har i livet mitt 🙏🏻🌟

Nå må jeg gå og vaske av meg ansiktsmasken. Jeg har nettopp tatt to forskjellige masker. En som gjør at små kviser her og der blir borte, og en som gir massevis av fukt. Sistnevnte har jeg på meg nå, siden jeg liker å ta den til slutt.

Maskene jeg bruker er forresten store favoritter som jeg har brukt lenge, og du finner kvisemasken HER, og fuktighetsmasken HER. Nå er det også 20% rabatt på begge maskene! 😃

Uansett, nå får jeg vaske av meg ansiktsmasken og få på meg litt sminke. Blogges senere! 💗

 

🌟🌟🌟

snapchat – stinablogg | instagram | facebook | 

4 kommentarer
    1. Så du la ut en snap på mystoryen din om at du hadde fått mange negler i posten. Hvor kjøper du disse nydelige neglene? 🙂

    2. Hei, jeg hadde satt stor pris på om du svarte på dette!(: går det Ann å gjøre sånn at en ikke kan følge deg/ blokke en? Hvis det går, hvordan??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg