8 Ting du kan gjøre på en regnværsdag!

Nå som det er høst er det mange dager som det regner, og som man virkelig ikke vil ut av døren for å gjøre noe. For å unngå at du skal kjede deg har jeg kommet opp med 8 ting du kan gjøre når det regner ute!

1. Les en bok! Har du en bok du har hatt lyst til å lese altfor lenge, men som du aldri har rukket å lese? Bruk dagen til å lese boken! 

2. Se en film, eller to. Noen av mine favoritter er: “The Duff”, “The wedding ringer” og “The interview”. Eller så kan du se på serier. Mine favoritter er; “The big bang theory”, “Modern family”, “Drop dead diva”, “RuPauls drag race”, “Orange is the new black” og “New girl”. 

3. Organiser garderoben din. Gi alt du ikke bruker lengre til Fretex. Så du får god plass til klærne du bruker for denne sesongen!

4. Handle på Ebay! Jeg finner alltid så mye fint og billig på ebay. Men det tar litt tid å finne de beste kuppene, så du må ha god tid. Så denne passer ekstra godt på en lat regnværsdag!

5. Skriv en liste med 5 mål du vil nå. Dette er jeg veldig nøye på å alltid gjøre. Dersom du setter deg klare mål for hva du vil oppnå, er det så mye lettere å oppnå det du vil klare!

6. Ring noen du ikke har snakket med på lenge. Enten om det er en venninne, bestemor eller onkel er det alltid koselig å catche up med venner og familie! 

7. Pamper yourself! Ta en ansiktsmaske, kroppsskrubb, hårkur og et langt bad. 
 

8. Organiser bildene dine! Gå igjennom bildene du har på kameraet og pc’en din. Skriv ut favorittene og sett de i et album. Husk; alt elektronisk har fort for å bli ødelagt en eller annen gang. Så det er viktig å bevare bildene godt! Legg gjerne en kopi av alle bildene i en dropbox mappe, så du har en ekstrakopi i tilfelle noe skulle skje! 

 

Hva liker du å gjøre på regnværsdager?

🌟🌟🌟

snapchat – stinablogg | instagram | facebook | 

9 kommentarer
    1. Heluu!!❤️❤️
      Kjempefint innlegg!! Jeg elsker bloggen din!!
      Jeg lurte på en ting! Kunne du ha hatt «TREND ALARM» igjen!?❤️❤️ Jeg savner det såå mye! Jeg skal snart på shopping og kjøpe litt høstklær, men trenger litt inspirasjon til hva jeg skal kjøpe!
      Håper du har hatt en fin dag!!❤️❤️
      Klem Kristine<33

    2. Hei! Siden du nevnte ebay, så lurte jeg på om du kunne ha flere ebay hauls. Elsker å se på dem, men det er alt for mange som har slutta å lage dem:/

    3. Har du gjort npe med ansiktet ditt? operert, fillers eller noe? Du ser annerledes ut ! Alltid fin da :*

    4. Hei! Du har en veldig fin og inspirerende blogg, men jeg vil gjerne komme med litt konstruktiv kritikk: for min del blir det litt for mye lister av det ene og det andre, så jeg begynner å falle litt av. Veldig fint med lister av og til, men i det siste har jeg tatt meg selv i og rett og slett ikke gidde å trykke meg inn på bloggen din lenger. Dette er bare min mening, men jeg vil gjerne si ifra!😊 Håper ikke du tolker dette som en slem kommentar, for det er ikke hensikten min.

    5. Hahaha åhh du er så morsom Stina, innlegg om hva man kan gjøre på regnværsdager, også har du solbriller på hodet 😂😍 masse gode tips da! Pleier å bruke regnværsdager på å rydde, vaske og ha skikkelig metime 🧖🏽‍♀️💅🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg