Planer for uken!

annonse – hendrix hair

I dag har jeg vært en tur hos Hendrix Hair på Majorstua i Oslo. Jeg har gått til Carina i snart et år, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Jeg går jo dit hver sjette uke for å farge etterveksten og heise tape extensions festene. I dag var jeg innom salongen for å gjøre akkurat det!

Det er alltid så koselig å være innom og jeg elsker å bli stelt med på håret. Det er noe med den “nettopp-vært-hos-frisør-følelsen”. Hehe! Følte meg bare 100% mer fresh med en gang. Også passet det perfekt med en hårtime nå, for denne uken skjer det mye viktig og spennende.

På torsdag skal vi ha pressedag for bloggerne, så da skal jeg snakke med litt forskjellig presse om å være med på bloggerne. Lørdag er det fest hos skjønneste Julianne (pilotfrue) og søndag eller mandag er det lanseringsfest for bloggerne. Så det er mye på kort tid 😅Blir en god del pendling denne uken for å si det sånn! Hehe! 

Men tilbake til håret igjen. Jeg får ofte en del spørsmål om hvilken farge og lengde jeg har. Når det kommer til farge har jeg ikke peiling, så det er best å bare spørre Carina om dere bestille time hos hun. Jeg bruker også 65 cm tape extensions. Jeg elsker å ha sykt langt hår, og det passer perfekt for meg! De skal begynne å ta inn mer av det, så det blir superbra! 

Sjekk gjerne ut Carina på instagram @carina_hendrixhair og @hendrixhairmajorstuen så kan du se sykt mye hairspo. De legger ut masse bilder av hår de fikser på salongen, og det er så mye fint å se på. De er jo så flinke alle sammen!

BESTILL TIME – PÅ NETT, HER  /  TLF; 22605083 

 

 

🌟🌟🌟

snapchat – stinablogg | instagram | facebook | 

5 kommentarer
    1. Hvor mange fester har du? Jeg har 24 fester av hairtalk(tror de er smalere rnn vanlig) og får neppe plass til fler.. alikevel føler jeg at jeg har sååå tynt hår ifht deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg