Hemmeligheten bak kvise-fri hud!

annonse – SKINREPAIR

For en liten stund siden fortalte jeg dere hvordan jeg gikk fra å ha hele ansiktet fullt av kviser, til å ha nesten null kviser. Den gangen fortalte jeg dere om hvilke hudpleieprodukter jeg bruker, og viktigheten av å rense huden godt (spesielt for meg som bruker mye sminke) og tilføre fuktighet.

Men som dere alle vet; hud er mer enn bare hva du putter på den. Noe av det viktigste for huden er hva du putter inn i kroppen din. Har du mangler på noe kan fort huden se sliten og ikke særlig fresh ut, og man kan få både kviser, rynker og enda mer. Så i dag vil jeg snakke litt om noe jeg har brukt lenge; SKINREPAIR.

Jeg har jo snakket om det her på bloggen før, og det er noe jeg har brukt lenge. Det har vært perioder der jeg ikke har vært like flink til å ta pillene, og da har jeg merket at huden min har fått en del kviser og blitt mye mindre fresh. Men når jeg faktisk er flink til å ta pillene over tid merker jeg store forskjeller på huden min. Så hver morgen tar jeg to piller med SKINREPAIR pillene sammen med frokosten min. Jeg er litt surrehue så det er den eneste måten jeg klarer å huske å ta det. 

SKINREPAIR er jo et kosttilskudd som er stort og kjent i Norge, ikke uten grunn, kosttilskuddet er fullstappet med Peptan (kollagen), Vitamin A, Vitamin C, sink, granateple, og tomatekstrakt. Alt er nøye satt sammen for å bidra til at man får en normal hud.

Jeg har merket at huden min har blitt mye mer spenstig og fått en bedre fuktbalanse, som igjen har gjort at jeg har fått ekstremt mye mindre kviser. Mye av grunnen til at jeg fikk kviser var fordi huden min var så tørr at huden min overproduserte talg, som gjorde at jeg fikk kviser. Ikke særlig bra. Men takket være SKINREPAIR og litt god hudpleie har huden min gått fra bildet til venstre, til bildet til høyre.

Forskjellen er jo helt ekstrem, og for å si det sånn; jeg kommer til å proppe i meg SKINREPAIR til jeg blir gammel. Det kan i mange tilfeller også motvirke dannelsen av rynker. Hvilket er amazing. Så tommel opp for SKINREPAIR! 

Om du vil ha finere hud kan du nå teste ut SKINREPAIR for kun 199,- kr 42% rabatt.
Klikk deg inn HER for å bestille!

(PS; du tegner abonnement automatisk når du bestiller, men det er ingen bindingstid så det er bare å avbestille om du ikke ønsker mer). 

 

Har du testet ut SKINREPAIR før? 😃🌸

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg