Gravid, Chloe, Fans, Trening, Bloggerne ++ Ukens spørsmål #221

Hva er din største drøm?
– Oi, vanskelig spørsmål. Jeg har så mange forskjellige drømmer og mål, men for å slå alt sammen tror jeg at jeg må si å leve et lykkelig liv, der jeg har god fysisk og psykisk helse, har god inntekt og fantastiske mennesker rundt meg. Jeg har jo egentlig alt det nesten allerede, er bare den helsen som ikke er der helt enda. Men den jobber jeg med! 

Stemmer det at kjæresten din kjøpte en Mustang bil? Så det halvveis på snapstoryen din en gang, men ble ikke 100% sikker.
– Ja det stemmer! Han kjøpte den for noen få måneder siden. Den er helt sinnsykt kul og det er så gøy å sitte på med den!

Hva liker du best og minst med Chloe?
– Jeg elsker at hun alltid er så glad og god. Også er det helt fascinerende hvor smart hun er. Det er helt sinnsykt hvor mye hun har lært seg. Det jeg derimot ikke liker er at hun fort kan bli sint på lyder. Hun vil jo bare passe på meg, men det er jo ikke bra at hun holder på sånn. Men vi jobber med det, og hun blir flinkere for hver dag som går. 

Hvis du hadde blitt gravid nå, hadde du tatt abort da? Siden du sier du ikke er klar før om 2-3 år. 
– I og med at jeg er i et veldig bra forhold som jeg føler meg sikker på at kommer til å vare, og vi har både hus / bil / jobb / økonomi på plass syns jeg det blir for dumt å ta abort nå. Ja, jeg hadde nok følt meg litt “snytt” for å rekke alt jeg vil gjøre. Men samtidig ville jeg følt at det var helt feil å ta abort når alt i livet er såpass på stell. 
 

Hvor høy er du?
– Jeg er 160cm, and I am loving it! Føler det er den perfekte høyden for meg!

Når var første gangen noen kom bort til deg pga bloggen og spurt om å ta bilder? Årstall liksom
– Oi det er lenge siden. Da jeg bodde hos foreldrene mine kom det alltid store gjenger med fans på døra for å ta bilder (adressen til foreldrene mine var dessverre offentlig, haha). Så jeg vil tippe at det er helt tilbake til 2011-2012 kanskje?

 

Hadde du en jobb før du begynte med blogging, eller har du alltid kun tjent penger på blogging?
– Jeg fikk min første jobb som 15 åring, og siden den gang har jeg hatt en hel haug med jobber. Jeg har jobbet på flere restauranter som både kokk og servitør, jobbet i klesbutikk, jobbet i matbutikk både i kassa og i ferskvaredisken, jobbet en kort tid på eldrehjem, jobbet to steder som selger over telefon og som modell. Trooor det var alle tingene. Hehe! Så ja, jeg har mye arbeidserfaring og det er jeg ekstremt glad for. Tror det ville vært vanskelig å ha god arbeidsmoral og disiplin om jeg aldri hadde gjort noe annet enn skole og blogg.

Hva er målet ditt med YouTube og bloggen?
– Å inspirere mennesker og skape en rosa boble de kan hoppe inn i for å få et avbrekk fra den ekte verdenen. Verdenen vi lever i er full av så mye dritt alt ifra krig, mobbing, utro kjærester, dårlige foreldre og alt mulige syke ting, og jeg vil bare lage et fristed fra alt det hvor alle føler seg velkomne. 


Hvor kan man se bloggerne?

– Det kan man se på TV2 Livsstil og TV2 sumo. Premieren er 10 september, og da kommer det til å gå på TV2 livsstil 21:30 mandag-torsdag hver uke i 5 uker. Gleder meg så sykt mye til det starter! 

Hvordan kom dere på navnet Chloe?
– Jeg så navnet Chloe på en parfymeflaske og syntes at det var helt sinnsykt fint. Det er jo veldig søtt og annerledes, altså hvor mange kaller hunden sin Chloe? Føler det er det perfekte navnet til Chloe, hehe!

 

Hva skal du gjøre med urtekassene og alle blomstene som er i blomsterkasser på vinteren?
– Det som klarer å overvintre kommer jeg til å sette inn på rommet ved siden av garasjen. Der er det cirka 5 grader, så det er perfekt å ha mye der. Ellers er det mye som kun er sesong så det må jeg bare kaste. En del av urtene kommer jeg bare til å klippe ned så de kan vokse opp igjen neste år. 

Hvordan har du det nå for tiden?
– Koselig at du spør ! Jeg har det veldig bra! Jeg bygger opp helsen min igjen og jobber mye med meg selv. 

 

Om du måtte velge; aldri gå mer uten sminke, eller alltid gå med sminke?
– Lett; Alltid gå med sminke. Jeg er altfor glad i sminke til å slutte med det. Selv om jeg syns det er superdeilig å ha noen sminkefrie dager her og der! 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 😃💗

20 kommentarer
    1. Koster det Ikke penger å se på bloggerne på tv2 sumo? Fordi jeg kan ikke få sett d på tv pga tiden.. Men vil se det repeat..

    2. hvordan helseplager har du? siden du svarer på det på noen av spørsmåla. har ikke følgt deg så lenge så vet ikke helt hva du snakker om. du kan sikkert lime inn link til innlegg hvis du ikke gidder å skrive det ned. hvis du har et innlegg om det da

    3. Husket Caroline Berg Eriksen deg da dere var på lanseringsfest? Husker du var med i et program hvor hun var en av dommerne, men har dessverre glemt tittelen på programmet.

    4. 1.
      Kanskje litt rart spørsmål, men lurer på om dere merker når chloe har løpetid? Blir det ikke litt blodflekker rundt omkring da?
      2.
      Hva liker du å gjøre om høsten?
      3.
      Har dere noen planer om å reise i nærmeste fremtid?
      4.
      Kan du skrive ett innlegg om dine favoritt sminkeprodukter? Eller lage en video om det?
      5.
      Hvordan har du det for tiden? <3

    5. Kan du skrive noe om kjærlighetssorg??? Har det nå å vil komme over det, siden han slo opp på nettet og

    6. Kan du ha et innlegg hvor du gir tips til hvordan få kjæresten din til å prate mer med deg?
      Foresten så er jeg stoooor fan💗💗

    7. Skjønner ikke hvorfor du alltid tenker du er perfekt og annerledes enn andre?
      Ufattelig mange som kaller kjæledyrene sine Chloe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg