Hvor godt kjenner vi hverandre?

I går hadde Per Fredrik og jeg date night. Vi dro på Paparazzi i Tønsberg og koste oss så mye med kjempegod mat. Jeg elsker å spise carpaccio så hver gang det finnes på en meny tar jeg alltid det – i går var intet unntak. Hehe!

Nå vi kom hjem gjorde vi noe som er litt annerledes og som var ganske spennende. Vi spilte noe som heter “36 questions to fall in love”. Nå er jo vi allerede in love, men det var gøy å spille det for å lære enda mer om hverandre. Det var mye fascinerende spørsmål som “hva er en perfekt dag for deg” hvor jeg innså at jeg allerede egentlig lever det perfekte livet. Hehe!

Det var også spørsmål som “nevn tre ting du og partneren din har til felles” og “hva er ditt beste minne”. Så det var mye spennende! Kan absolutt anbefales å gjøres om du vil bli enda bedre kjent med den du er sammen med. OBS; noen av spørsmålene er veldig dype, så ikke gjør det midt på en restaurant. Haha! Vi gjorde det hjemme for å si det sånn! Spørsmålene fant jeg HER.

Nå skal jeg inn til sentrum en tur og lunsje litt med Rebecca. Hun har begynt å jobbe fulltid nå, så vi får ikke sett hverandre så ofte. Så det blir koselig å sees igjen! 

4 kommentarer
    1. Kan ikke Per Fredrik skrive et gjeste innlegg om hvordan du er??? Sånn fra hans syns punkt av deg?❤️❤️❤️Det innlegget hadde jeg elska og håper det kan skje❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg