For første gang gruer jeg meg ikke

Fredag og snart helg! Jeg kicket igang fredagen med en god powerwalk med Chloe. Vi gikk en god tur i blåseværet. Heldigvis var det masse sol så det var ikke så kaldt.

Men vi holdt jo nesten på å blåse avgårde! Merker virkelig at det er 1 september i morgen. Sykt hvordan det gikk fra å være sommervær til høstvær på bare en uke!

For første gang noensinne gruer jeg meg faktisk ikke til høsten. Jeg har jo alltid gruet meg til kulden og mørket. Men i år prøver jeg å vri det om til å se på de gode tingene. En ting som er helt magisk med høsten er soloppgangene. Solen titter opp over vannet rett utenfor huset vårt, og det er virkelig et magisk syn. Det er virkelig en ting som gir meg stor glede meg å stå opp tidlig.

Også har vi jo hatt så fint vær i sommer, at jeg føler jeg nesten har fått min “dose” om dere skjønner? Jeg gleder meg egentlig bare til tiden fremover der bladene skifter til nydelige farger, man kan gå på turer i skogen med litt kakao på termosen og bare kose seg inne i høstmørket. Ah, det blir faktisk ganske magisk! 

Nå skal jeg titte litt på bryllupsting. Oppdaterer dere på hvordan det går senere i dag! 👰🏻💍

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg