Antall barn, Frieri, Gucci, Uten sminke ++ Ukens spørsmål #221

Annonse – Gucci, Nelly

Hva er det beste med Per Fredrik?
– Oi, vanskelig å velge bare en ting. Hele han er jo et helt amazing menneske. Det finnes bare godhet i han, han er ekstremt tålmodig, også ser han jo helt smashing ut også ❤️

Hva er ditt must have sminkeprodukt for tiden?
– Nå for tiden har jeg helt dilla på Mac sin leppestift “honeylove” (du finner den HER). Fargen på den er helt perfekt nude, og konsistensen er matt men ikke sånn supermatt, så den gir en skikkelig fin finish. Jeg bruker den hver eneste dag, og det er min go-to leppestift. 

 

Hvor lenge tenker du å bo i Sandefjord?
– Egentlig så lenge vi ønsker. Sandefjord er det første stedet jeg noensinne har bodd der jeg føler meg skikkelig hjemme. Her finnes alt jeg ønsker å ha i nærheten av meg, og jeg kunne ikke hatt det bedre. Det eneste negative er at det er et lite stykke til venner og familie i Drammen / Hokksund / Oslo. Men altså, jeg har jo bil og en time med bil er ikke noe stress sånn egentlig. 

TOPPHER

 

Hvor mange barn vil du ha?
– Om jeg er så heldig at jeg får velge selv, syns jeg to er best. Om jeg får tvillinger andre gang jeg er gravid, er det jo ikke sånn at jeg kommer til å fjerne den ene. Da får jeg heller få tre barn. Kunne aldri fjernet et barn, og latt et annet leve. Det hadde bare blitt feil for meg. 

 

Har du lyst til å være med på skal vi danse, siden Per Fredrik gjorde det, og nå andre norske bloggere?
– Oi, vanskelig! Jeg så hvor ekstremt slitsomt det var når Per Fredrik var med på det. Både psykisk og fysisk. Så jeg er faktisk ikke sikker. Tror kanskje jeg ville sagt nei. Det hadde jo blitt ekstremt mye pendling frem og tilbake i og med at man har trening hver dag hele uken. I tillegg hadde det blitt slitsomt å sjonglere blogg med dansing. Jeg tror nok det er lettere om man bor i Oslo, og om man kan ta litt mer fri fra de vanlige jobbtingene. Men i den situasjonen jeg er i nå, ville jeg nok sagt nei. 

Når du får barn, hvis du får gutt, kommer du til å la han leke med barbie dukker da?
– Ja selvfølgelig. Barna mine kommer til å få lov til å bruke hva slags farger de vil på klærne, leke med de lekene de ønsker og være seg selv til det fulle. 

 

Er du veldig opptatt av merker?
– Nei, egentlig ikke. Jeg har noen Gucci vesker fordi jeg syns det er gøy å eie ting som er et lite kunstverk, men jeg kan også bruke klær fra H&M. Når det kommer til sminke bruker jeg kun det jeg syns er bra, og ofte kommer det fra merker som Dior, Anastasia Beverly Hills, Mac osv, men det kan også være rimeligere merker som NYX, Maybelline og Loreal. For meg handler det ikke om å ha dyre designermerker kun for å vise frem et merke, det handler om hvor bra tingen er og om jeg liker den. 

GUCCI VESKE – HER

 

Går du noensinne uten sminke foran Per Fredrik?
– Ja, hele tiden. Jeg har ikke på meg sminke hver eneste dag, og ofte sminker jeg meg ikke før litt utpå dagen. Så ja, han ser meg mye uten sminke. Får alltid masse komplimenter av han, at han syns jeg er så fin uten sminke! Nå som huden min har blitt så fin går jeg mye mer uten sminke til vanlig – selv om jeg ikke gjør det på bloggen. 

 

Gikk Per Fredrik ned på kne da han fridde til deg?
– Nei. Han visste at jeg det er sånt jeg ikke ville likt, så derfor gjorde han det ikke. Jeg er ikke den personen som er så tradisjonell romantisk. Måten Per Fredrik fridde på var så utrolig perfekt og over the top amazing som det går ann å få det, og han kunne ikke gjort det mer perfekt for meg!

Hvem heier du på i skal vi danse?
– Denne sesongen er det med veldig mange spennende mennesker, så jeg kommer faktisk for første gang siden Per Fredrik var med, til å følge med på programmet. Det har jo ikke begynt enda, men jeg kommer nok til å heie på Sophie Elise og Martine Lunde siden jeg er venn med de, og de er bloggere. Syns det er viktig å heie frem kolleger! 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

snapchat – stinablogg / instagram – stinablogg

 

12 kommentarer
    1. Det du skrev om at barna dine skal få leke med hva de vil og kle seg hvordan de vil, gjorde meg så rørt😍Du er et godt menneske!

    2. Hvorfor har du ALLTID filter på selfies på snapchat? Har fulgt med på deg veldig lenge nå, og du legger aldri ut selfies uten filter på? Skulle jo tro at du redigerer bildene dine såpass mye også da (du har jo innrømmet at du glatter ut hud). Hvorfor gjør du dette?

    3. Hei Stina !
      Hadde vært så kult å fått sett deg med helt rett hår!? Jeg elsker krøllene dine! Men etter det bilde der du ble gjort om til Kim K såg det så stilig ut med rett hår. Kunne tenkt meg å sett flere bilder med det 😄?

    4. Ble du sponset av Gucci på en eller annen måte siden du skrev «Annonse – Gucci»? Veldig glad i å lese bloggen din! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg