Endelig avsløres premieredatoen for Bloggerne!

Endelig har jeg fått svaret på det dere har lurt på så lenge! Datoen bloggerne kommer på TV2 livsstil! Dette har jeg blitt spurt om helt siden jeg avslørte at jeg skulle være med på Bloggerne, og endelig har jeg både fått vite det og jeg kan avsløre det for dere.

Datoen er 10 september 21:30, mandag til torsdag. Så skriv det ned i kalenderen, kjøp inn popcorn og gjør dere klare for en ny sesong av Bloggerne som kommer til å bli helt sinnsyk!

bildet av lånt av skjønneste Caroline!

Når vi var i Bergen fikk vi se en liten sneakpeak av hva som kommer til høsten, og det kommer til å bli 5 uker fylte med frieri, fødsler, blogging og et nytt innblikk i livene til hele denne gjengen på bildet over! 

Jeg gru-gleder meg skikkelig til å se episodene. Det har jo blitt filmet så mye, og jeg aner jo ikke hvordan det blir å dele livet mitt på denne måten. En ting er sikkert; dere kommer til å bli mye bedre kjent med meg! 

13 kommentarer

Siste innlegg