Hvilket antrekk til rød løper?

I morgen skal jeg reise til Bergen for høstlansering med TV2. Der skal vi få se en liten sneakpeak på alt som kommer på TV2 til høsten, det blir rød løper med presse også blir det full fest på kvelden med alle som jobber i TV2 og alle som er cast i programmene dems.

På dagen blir det ganske chill dresscode. Men på kvelden når det er rød løper og fest er dresscoden “pent”. Hva enn det betyr. Haha! 

Folkens; nå trenger jeg deres hjelp. Jeg har funnet to antrekk til kvelden som det står mellom. Et litt mer hvitt og rosa (veldig meg) og et som er litt mer pyntet opp, og som er i litt andre fargetoner enn standard meg. Det er fortsatt veldig “meg”, men ingenting slår jo rosa. Haha!

Uansett. Hvilket antrekk syns dere at jeg burde velge? Dere er seriøst de beste å spørre når jeg har kleskriser. Jeg har pakket med meg begge antrekkene til Bergen, og tar en avgjørelse i morgen utifra hva dere sier. Så nå er det bare å skyte ut i kommentarfeltet. Hehe! 😃

Beige eller hvitt / rosa antrekk? 😃💗

 

 

193 kommentarer

Siste innlegg