5 Beauty hacks!

💗 Vask sminkekoster og putetrekk ofte for å unngå bakteriebomber, som kan gi både kviser og utslett.

💗 Ikke kast oppbrukte mascaraer. Ta ut børsten, rens den med såpe og varmt vann og bruk den som børste til brynene.

💗 Alltid ha en fotfil (som er av stål) liggende i dusjen. Når du har dusjet i 10 min er huden på føttene myk, og da er det kjapt og enkelt å fjerne død hud. Jeg har lagt inn dette som en rutine som jeg ofte gjør, og da har jeg aldri død hud på føttene, og fordi jeg gjør det ofte tar det maks 2 minutter å gjøre det per gang.

💗 Statisk hår? Spray litt hårspray i hendene og styrk hendene over håret ditt. 

💗 Alltid ha underlivsservietter i veska, så du kan holde deg fresh hele dagen. Dette er spesielt kjekt dersom du har mensen. Slike servietter får du kjøpt på de fleste apotek.

 

6 kommentarer
    1. Bra innlegg❤️ Om folk synes det blir ork å skaffe underlivsservietter fordi man må helt på apoteket har jeg lagt merke til at de selger Asan sine på de fleste butikker!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg