Bloggerne – Dette får dere se!

Husker dere for en liten stund, da jeg var på photoshoot med Bloggerne? Nå har jeg endelig fått pressebildene, og det er så gøy og surrealistisk å se meg selv på de. Bloggerne er jo veldig stort, og det er gøy å være med på denne sesongen når så mange dyktige bloggere skal være med.

Alle bloggerne som skal være med er jo veldig dyktige, og jeg gleder meg til å se enda mer fra alle når det begynner å rulle på tv skjermen i høst.

Jeg er så spent på hvordan det blir å se meg selv i en sånn setting. Da jeg fikk spørsmål om å være med sa jeg til meg selv at jeg skulle være veldig åpen, og faktisk vise alle sidene av livet mitt.

Dere får se mye mer av livet mitt enn her på bloggen, og dere kommer til å bli kjent med meg på en helt ny måte. I sesongen får dere se frieriet, planlegging av bryllup, møte med venner fra barndommen, og jeg åpner meg opp om oppveksten min og veien til bloggen jeg har i dag. 

Ah, folkens nå er det bare å glede seg. Dette kommer til å bli en helt fantastisk og veldig spennende sesong! Gleder meg til dere får se en ny side av meg! 

15 kommentarer

Siste innlegg