Gal som gjør dette?

Etter at jeg var ferdig med å jobbe i dag, tok jeg turen ut i hagen og på verandaen. Jeg skulle egentlig bare vanne over og plante de nye krydderurtene jeg kjøpte i går. Meeen, dere kjenner jo meg. Når jeg først begynner med noe, da slutter jeg ikke før jeg har perfeksjonert alle de minste ting. Så når jeg var ferdig med å vanne og plante. Ja, da hentet jeg støvsugeren. 

Rett ved siden av verandaen er det en hel rekke med gigantiske nydelige trær, som skjermer masse for innsyn. Men det faller jo helt grusomt mye blader av de. Vanligvis kommer det ikke noe før høsten, men fordi det har vært så tørt har flere av trærne sine blader begynt å visne, og det er seriøst blader OVERALT. Jeg fjernet 3 søppelsekker fra innkjørselen her om dagen, og jeg må gå over igjen i morgen (det var for sent på kvelden til å begynne med høylydt løvblåser). 

Verandaen har jo vært full av blader, og det ser virkelig ikke lekkert ut. Det blir så rotete i looken og så lite koselig. Så da hentet jeg støvsugeren og støvsugde hele verandaen. Haha! Det er virkelig å ta ting et steg for langt, og jeg er nok litt smågal som gjør det. Men det funker jo bra. Selv om jeg tror de fleste naboer ville sett ganske rart på meg om de så meg surre rundt på verandaen med støvsugeren..! 

Men det funket jo helt sinnsykt bra, og nå er det helt shinet opp. Både på gulv, og alle bord er vasket, hele sofaen ble støvsugd, og alt er generelt bare rent og ryddig. SÅ deilig! Det er oddly satisfying å se ut på verandaen nå som det er så ryddig og rent. Siden det er en stund siden sist jeg viste dere hele verandaen kan  jeg ta en liten veranda tour mens jeg først er igang!  

Sjekk hvor mye denne har vokst forresten! Altså, den er jo langt utover taket! 

Flere enn meg som er like neatfreaks og drar med støvsugeren ut på verandaen? 😂🙈

25 kommentarer
    1. Jeg gjør det for det har en tendens til å ry ned overalt. Det er fint når det er høst, men verandaen om sommeren skal jo helst se litt ordentlig ut. =)

    2. Herregud, du er så sykt flink. Kan du please komme til meg å gjøre i stand hagen min 😅 betaler hahah

    3. Helt seriøst jeg er bare tvungen å si det (igjen). Du fremstiller deg ofte som veldig annerledes enn alle andre med alt du har og alt du gjør etc. Nei, det er ikke unormalt å støvsuge verandaen. Det er ikke unormalt å eie hus og hund og ha en mann i en alder av 25/26 (hatt det selv siden jeg var..23?) Snille deg du er så fin og god ellers, kom deg ned på jorda, du er helt normal som alle andre! 🙂

    4. Jepp, i feel you. Vi har fliser på verandaen, 60 kvadrat. Jeg støvsuger med den innebygde støvsugeren!👍, vel å merke når mannen er på jobb.det gjør ingenting med vanlig støvsuger, men hnfr, en skal ikke bruke sentralstøvsuger til slikt. Men jeg gjør det. Vi har lagt marmorfliser, du kan tro jeg vasker også. Heldagsjobb. Det ble fint hos deg👏

    5. Flamingoputene dine – hvor kan jeg få tak i dem? Har flamingo-tema på hytta og trenger absolutt disse! 😀

    6. “If it’s stupid, but it works – it ain’t stupid” 😉
      Støvsuger ikke uteplassen selv. Har helt ærlig vært fristet til å dra over med støvsugeren en del ganger, men tror nok typen min ville gått i spinn. Han har nemlig terpet omtrentlig hundre ganger på at man ikke skal støvsuge blader og slikt med støvsugeren.

    7. Hello Stina ! Your garden and your house with all flowers, are very pleasant and with your view the whole is so magnificent, this landscape is so beautiful ! You are very lucky to live here !
      Personally I always try to bring in my house a touch of flowers, but I’m not lucky because I do not have the green-fingered. In any case your blog is really a source of inspiration for me and my décoration !
      Mille baisers
      Leïla !

    8. Håper du har en egen støvsuger som du bruker ute, at du ikke bruker denne inne i tillegg. Hadde aldri taklet å «dra med møkka inn». Tenk på alle småkrypene som samler seg i den støvsugerposen, som igjen kan krabbe ut igjen fra støvsugeren(noe som er krise i mitt hode, om den står inne). Jeg hadde heller kostet og spylt verandaen :-p

    9. Fy søøøøren for en lekker veranda!!! 😀 ELSKER den! Du er skikkelig flink med interiør og blomster, super fint! <3 Og ja, jeg støvsuger ofte på verandaen 😉 hehehe.. You're not alone 😉 <3 Ha en nydelig dag og uke, Stina! Take care! <3 Love, Luna

    10. Hei Stina. Jeg elsker deg,bloggen din og youtubekanalen din. Kan du hjelpe meg å lage Blogg. Hilsen Din srørste fan

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg