Et av mine mål i livet

I dag har det vært så deilig vær ute! Kjenner at energien min går opp 1000 steg av det. De siste dagene har det jo vært ganske kjipt vær, og det er rart hvor mye mindre produktiv jeg blir av det. Når det er sol ute føler jeg at jeg kan erobre verden, men når det regner er det bare sånn “ååå, kakao og youtube”. Jeg er kanskje ikke den eneste som er sånn?

I dag har jeg i alle fall fått gjort ekstremt mye jobb, og som en liten lunsjpause dro Per Fredrik og jeg på brygga i Sandefjord og spiste litt lunsj. Det er så koselig å se ut mot havet og se på alle de fine båtene som ligger der. Et av mine mål i livet er å få en skikkelig stor princess yacht. De er jo dødsfine og super luksuriøse! Det var et par sånne rundt på brygga i Sandefjord, og dere kan tenke dere jeg glante! Haha! Jeg syns de er så fine atte herreguuud! 

9 kommentarer
    1. Haha du vet hva de koster sant? For å leie er det 100 000 i timer…. er en grunn til at bare milliarderer kjøper yatcher

    2. Vi har en slik båt som ligger i Sant Tropes. Du kommer til å få en slik du også, bare vent å se. Du jobber beinhardt, det gjør også min mann. Derfor kan vi flotte oss med det meste. Det kommer deres tur. Vi er litt eldre. Liker bloggen din, du står på.

    3. Det kommer jo helt ann på hvor du vil bruke båten. Vi har også hatt den forrige i Norge. Vi brukte den mye her og har opplevd mange fine steder, men også mye sjø for å si det slik😱. I S Tropes bruker vi jo å være mye i den og bare sulle rundt der. Da bor en jo i den og slipper Hotell. Etter mange reiser på Hotell har jeg fått litt sånn bakterieangst😱🙈, synes derfor det er deilig å ha alt eget i båten. Jeg sier aldri til noen at vi har en yacht, vi sidr båten. Men her er jeg anonym. Du kommer til å få det samme😀, når PF tjener mer enn deg har dere god inntekt, og jeg har tro på at den blir større og større👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg