12 Spørsmål og svar

1. Hva irriterer du deg over hos andre mennesker?
– Jeg irriterer meg veldig når folk skal legge seg opp i alt man gjør. Som blogger merker jeg dette ekstremt mye, og jeg må ærlig si at jeg er så ekstremt drittlei av å høre alle mulige meninger om hvordan jeg skal se ut og oppføre meg. 

KJOLEHER

 

2. Har du noe som du er skikkelig dårlig på?
– Jeg er ekstremt dårlig til å synge. Altså, herregud så jævlig der høres ut når jeg synger. Er så dårlig til å synge at jeg aldri synger med på bursdagssanger eller noenting. 

 

3. Har du noen rare fobier?
– Jeg er ekstremt redd for føtter og fugler. Til og med bittesmå fugler som 99% av mennesker syns er supersøte er jeg livredd. Og føtter, ja trenger ikke begynne å snakke om engang. 

4. Hvilken sang elsker du i hemmelighet, og synger når ingen hører?
– Hmm.. Har som regel ingen faste sanger på hjernen eller som jeg elsker. Men akkurat nå om dagen har jeg både “cut your teeth” på hjernen, så de nynner jeg mye på! 

5. Har du et navn som bare familien din kaller deg?
– Nei egentlig ikke. Har så og si aldri hatt noen kallenavn. Navnet mitt er jo så kort og enkelt, så aldri blitt noe av, heldigvis. Hehe!​

 

6. Har du noen nervøse vaner / hva gjør du når du blir nervøs?
– Jeg begynner som oftest å skjelve en del, også gjesper jeg sjukt mye. Selv om gjespingen gjelder mest når jeg er i situasjoner der jeg er veldig ukomfortabel eller klein. Haha. 

 

7. Hvilken side av sengen sover du på?
– Når man ser mot sengen, så er det venstre side jeg alltid sover på. Uansett hvor jeg sover blir det alltid sånn. Både hjemme hos Per Fredrik og meg, og i leiligheten jeg bodde i, på alle hotell PF og jeg har vært på, og overalt egentlig. Må liksom bare sove på den siden. 

 

8. Hva var ditt første kosedyr og hva het det?
– Det var en lyserosa bamse som bare het bamse, om jeg ikke husker feil. Har den faktisk enda! Men den ligger i en eske på lagerrommet da. 

 

9. Har du noe som du ber andre gjøre, men aldri gjør selv?
– Hmm, nei tror faktisk ikke det. 

KJOLEHER

10. Hvilken vei står du i dusjen?

– Mot munnstykket. Hadde aldri klart å stå med vannet bak meg. Uæh, nei det går ikke! Hehe! 

 

11. Hva er din favoritt mat som er junkfood men som du elsker?
– Pizza. Herregud som jeg elsker pizza! Jeg elsker ristorante mozzarella frossenpizza. Ah, nam nam! 

 

12. Er du utadvendt eller sjenert?
– Definitivt utadvendt. Jeg var nok en del mer sjenert da jeg veldig ung, men det vokste jeg av meg. Livet er for kort til å ikke tørre og syns! 

5 kommentarer
    1. Jeg føler med deg ang. den fuglefobien… Her om dagen ante jeg fred og ingen fare da jeg gikk inn på kjøkkenet, og plutselig fløy det en liten spurv rett over hodet mitt og krasja inn i det store stuevinduet vårt INNE (det gikk bra med den). Den må ha kommet seg inn gjennom et åpent vindu på kjøkkenet, men gjett hvem som løp helt ut av huset og lot noen andre lokke den fuglen ut da, hahahah.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg