10 Ting jeg har lært i sommer

Nå er vi i andre uken i august, og den største og beste delen av sommeren er over. Nå begynner business for fullt igjen, og snart kommer høsten. Jeg håper været holder seg bra fremover, for jeg elsker varmen! Siden den største delen av sommeren er over tenkte jeg å dele noen ting jeg har lært denne sommeren!

Grilling midt på dagen – Å fyre opp grillen midt på dagen, spise noen pølser og drikke breezers er virkelig helt amazing. Per Fredrik og jeg har gjort det nesten hver eneste dag i sommer, og det har vært så koselig! 

Trenger ikke dra til utlandet for å nyte sommeren – Været i år har jo vært helt sinnsykt og vi har rett og slett ikke trengt å dra til syden for varmen. Norsk sommer er jo det aller beste, og jeg liker å spare utendlandsturene til vinteren. Det er jo da man trenger å komme seg avgårde til varmen!

Deilig å ikke ha overfullt skjema – I juli måned hadde all business ferie, og det var så deilig og bare ta det helt med ro (selv om jeg blogget 3x hver dag da..). Jeg kunne legge opp dagene akkurat slik som jeg ville, og jeg trengte ikke stresse med noe. Selv om jeg kjenner at jeg faktisk gleder meg til å  komme igang igjen. Kan ikke være i feriemodus hele tiden!

Hage er myeee jobb – Jeg har virkelig gjort mye i hagen i år. Jeg har laget grønnsakshage på verandaen, satt opp nye møbler på verandaen, plantet sikkert 70 (uten å overdrive) blomster og planter, laget to rosevegger og mye mer. Det har vært mye jobb både å plante, og passe på alt sammen. Faktisk en god del mer enn jeg hadde sett for meg. Men det er jo verdt det når det blir så fint! Gruer meg til vinteren når visner ned! 

Billigbasseng funker ikke – Jeg må innse det; billige basseng er ikke ment for meg. Nå har jeg prøvd hele 4 ganger, og hver eneste gang har det blitt mer mislykket enn den forrige. Om jeg noensinne skal ha basseng må det gjøres ordentlig. Halvveis kommer jeg ingen vei med!

Tøffere enn jeg tror – Jeg er faktisk tøffere enn jeg tror, og JEG som er så pysete turte faktisk å teste ut kajakk. Hvem hadde trodd det? Ikke jeg! 

Sol og varme = happy life – Jeg merker hvor mye mer lykkelig og inspirert jeg blir når det er sol og varmt ute. Da er det som at livet bare smiler. Når høsten og vinteren kommer er jeg nødt til å være flink til å dra til utlandet. For det gir meg virkelig så mye! 

Kjøkkenhage er amazing – Jeg lagde en liten kjøkkenhage på verandaen i vår, og det er jeg så glad for! Jeg har virkelig fått fullt utbytte av den, og jeg kunne ikke vært med overlykkelig over at jeg lagde den. Det er så deilig å bare gå ut og hente tomater, urter og masse digg når jeg vil. 

Gåturer – Å gå turer ned til stranda og på skogen er så deilig når det er sommer. Det er den beste treningsmetoden om du spør meg, for da er det både trening og jeg får kost meg ute i solen og sett herlig norsk natur! 

3 innlegg hver dag – Fra februar til i sommer surret jeg mye med hvor ofte jeg skulle blogge, og jeg mistet mye motivasjon. Men i sommer bestemte jeg meg rett og slett for at jeg skulle begynne å blogge tre ganger hver dag, og det har virkelig gitt meg ny giv. Jeg elsker å kunne dele masse med dere, og da passer det perfekt å blogge tre ganger hver dag. Selv om det er gaaanske mye jobb da, så det blir nok ganske hektisk når alt av business og prosjekter jeg jobber med starter opp igjen. Hehe! 

 

Hva har du lært i sommer? ☀️🏝

 

4 kommentarer
    1. Hei! Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du kan misslike høsten😂 Jeg elsker den friske luften, fargene og at man kan sitte inne å se på regnet med en kopp kakao😅 Jaja, vi er jo forskjellige

    2. du er så inspirerende! du fremmer en sunn livsstil og er rett og slett et veldig godt forbilde! creds til deg for å eie stort og fint hus i en alder av 22(?). synes også du har sunne verdier og interesser 👏🏼 jeg er like gammel som deg men er ikke kommet like langt med forlovelse og hus. unner deg det, virkelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg