Endelig fant vi den!

I går var jeg på jentekveld hos Trine i Drammen, sammen med Marita, Trine, Ine og Victoria. Vi har jo kjent hverandre siden 3 året på vgs, som er hele 6 år. Okey, det var litt lengre enn jeg trodde. Haha, tiden har bare flydd avgårde! I går inviterte i alle fall Trine og på skikkelig jentekveld med ost og kjeks. Det ble så koselig!

Vi satt og skravlet om all mulig gossip hele kvelden og jeg tror ikke det var et sekund stillhet. Siden vi har kjent hverandre såpass lenge, så vet vi jo myeeee om hverandre og her legger vi aldri skjul på noe som helst altså. Så det ble skikkelig girl talk!

Utover kvelden ble det selvfølgelig masse dansing. Kan jo ikke ha jentekveld uten! Victoria og jeg klarte endelig å huske sangen “vår” etter typ 2 år med leting.

Det sykeste er at det var helt random, for hun spurte meg bare “hva heter den sangen igjen” og plutselig husket jeg det bare! Sangen var forresten “Wild for the night – Asap Rocky ft Skrillex”. Dere så kanskje allsangen på den på snapchat? Haha! 

Når klokka ble rundt tolv stakk vi ned på byen i Drammen. Tror det er ny rekord, for det er andre helgen jeg er på byen på rad. Det er mange år siden sist! Det var stappfullt på byen, så vi danset og hadde det gøy, men vi var der bare litt over en time. Jeg var jo edru og skulle hjem til Sandefjord, så jeg orket liksom ikke holde på til halv 4 på natta. Haha! 

I dag kjenner jeg at jeg er veeeeldig glad jeg ikke drakk, for formen er på topp. Jeg stod ikke opp så veldig tidlig da, for det ble jo ganske sent i går. Men jeg er ikke fyllesyk, og det er veldig deilig å slippe! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg