Etter 3,5 år sluttet jeg

I dag har jeg hatt skikkelig filmdag her hjemme, og filmet inn flere videoer til YouTube kanalen min. Som jeg har nevnt litt tidligere skal jeg begynne å legge ut videoer hver onsdag fremover. Jeg gjorde jo det i typ 3,5 år og det fungerte jo veldig bra. Men så sluttet jeg fordi jeg skulle begynne å legge ut flere vlogger og sånn, og ville ha mer frihet.

Vel, det har jo ikke funket så veldig bra og opplastingene har vært veldig i hytt og pine. Så fremover skal jeg back to basics igjen og da blir det video hver eneste onsdag. Jeg har allerede rukket å filme inn en del videoer, så jeg ligger godt ann. Timeplanen min blir jo ganske hektisk fremover, så da er det greit å ligge foran så jeg ikke går glipp av en onsdag. For det må jo ikke skje! 

Mange av dere som har lurt på hvordan det ser ut når jeg filmer og under kan du se en liten del av det. I dag hadde jeg bare et kamera jeg brukte til å filme med, og det var canon 80d kameraet mitt med sigma 17-50 mm linsen min. Også selvfølgelig diva ring light og mikrofon så highligheteren popper og dere hører meg godt! 

Nå skal jeg spise litt også skal jeg hjelpe Per Fredrik med albumet sitt. Han har jo gitt ut et nytt album som han holder på å sende ut i dag, og det er veeeeldig mange bestillinger så her er det mye jobb å gjøre. Hehe! 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg