Klarte ikke å la være

Nå har jeg nettopp vært ute på en liten treningstur med Per Fredrik og Chloe. Vi gikk ned til en strand som ligger i nærheten av der vi bor. Er så utrolig fint der! Selv syns jeg at det har vært litt kjølig i dag. Mulig jeg er pyse, for det var masse barn som badet litt lengre bort på stranda. Haha! Men det ble i alle fall en fin trimtur. 

Jeg klarte forresten ikke å dy meg om Orange is the New Black, og jeg bare måtte begynne å se på det. Gjett hvem som allerede har fått dilla? Altså, jeg kommer til å se altfor mye de neste dagene. Det er jo sånn 15 timer med serie, så det er jo ikke akkurat over på en dag for å si det sånn. Det er jo så spennende og morsomt så jeg vil at det skal fortsette lenge, men samtidig klarer jeg ikke å fokusere før jeg har sett hva som skjer. Hah! 

Nå skal jeg hoppe i dusjen, for jeg er helt svett etter treningstur også skal Per Fredrik og jeg lage middag og se på sjølyckan. I dag står salat med reker på menyen, og det er så godt! 

6 kommentarer
    1. Skjønner godt hva du snakker om 🙂
      Ble hekta selv når jeg startet og sesong 6 ble sett ferdig på2-3 dager, nå håper jeg på mer siden den slutter på en måte som gjør at du vil vite mer..

    2. Hei Stina! Jeg lurte på om du handler like mye på Ebay som før? Om du gjør, så hadde det vært veldig gøy med et innlegg om dine nye kjøp derfra 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg