Orange is the New Black

annonse – nelly

KJOLEHER
SKO HER
VESKE – GUCCI

Vet dere hva jeg så på morgenen i dag? At Orange is the new black har kommet med ny sesong på Netflix. Altså. Iiiiiii! Jeg har et skikkelig elsk-hat forhold til den serien. Jeg elsker den fordi den er så sykt spennende og bra laget. Men jeg hater den fordi den er så avhengighetsdannende.

Hvert eneste år når det kommer ny sesong får jeg ikke gjort en damn shit på flere dager, fordi jeg er altfor opptatt med å se opp med å se på det. Tuller virkelig ikke når jeg sier at jeg blir totalt oppslukt, og jeg lever meg altfor mye inn i den serien.

Nesten litt flaut, men jeg håper jeg ikke er den eneste som er sånn! Noen av dere som har sett den nye sesongen? Er den bra? Ikke kom med spoilere please. Hehe! Er så usikker på om jeg tørr å begynne og se på en ny sesong. Før dere vet ordet av det blogger jeg ikke på sånn 5 dager. Haha! 

KJOLEHER
SKO HER
VESKE – GUCCI

Nå snakket jeg meg altfor mye bort i OITNB her.. Haha! Det jeg egentlig skulle snakke om var dagens antrekk. Jeg har endelig kjøpt meg steam strykejern, så nå fikk jeg rettet ut alle de tusen krøllene som var på denne kjolen, og jeg fikk endelig brukt den. Denne kjolen har jeg hatt hengende i skapet en liten stund, og jeg har hatt så lyst til å bruke den. Den er jo virkelig så fin! 
 

18 kommentarer
    1. Ææh! Godt jeg ikke er alene med Orange is the new Black!
      Elsker serien fra topp til tå, ligger selv strekk ut i sengen og ser på det😍 En fordel med feber og sengeliggende, he he☺️

    2. Jeg elsker den serien, og som deg blir jeg helt oppslukt. Det som redder meg nå er at samboeren ikke ser på det, så jeg passer på å se på det når jeg er aleine 😛 Den nye sessongen kom den 27, men jeg fikk først sett første episode i går- og, den virker bra og spennende, uten at jeg kan si det helt sikkert etter kun én episode 😀
      Kjolen er kjempefin! <3

    3. Er ORDENTLIG blodfan(!!!) av oitnb, men denne sesongen er virkelig ikke bra etter min mening- super skuffet:( ble ferdig etter 1 dag fordi jeg spolte så mye liksom😅

    4. Har hverken sett Orange is the New Black eller Breaking Bad. Har ikke sett så mange nye serier for nekter å ha Netflix. Jeg er en av særingene som bruker dvd og blu-ray så lenge det er mulig. Liker ikke at alt er så digitalt. =)

    5. Jeg så ferdig sesong 6 på 2 dager, så jeg er selv ganske oppslukt i den serien kan man si :p og det her er en av de beste sesongene hittil, så du har MASSE å glede deg til!!

    6. Hei Stina!
      Eg ser og på orange is The new black og eg tur eg e meir avhengig!! Eg elske serien og blei ferdig me heile den nye sesongen på ca. To daga… tok mindre enn det men eg elske og sjå på det og på samme måte blir eg faktisk avhengig og sjå på det😍😍 kjekt å høre om litt Ka du ser på og ❤️ Synset det er veldig kjekt å lese bloggen og eg sysnt du gjer ein god jobb me blogg og YouTube – fortsett slik Stina!!😍

    7. Omg! Hahahha trodde jeg var den eneste som var hekta. Elsker den serien, eneste jeg ser pååå. Og ja du blir hekta men ikke på 1 episode av den nye sesongen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg