Spørsmål og svar om håret mitt!

annonse – Hendrix

I går var jeg i Oslo for å fikse litt på håret mitt. Jeg har gått fast til Carina på Hendrix Marjostua siden i høst nå, og herreguuuud så fornøyd jeg er! Hun gjør at det alltid ser helt smashing ut!

Nå har jeg brukt tape extensions fra Hendrix siden jeg startet der, og siden da har jeg testet to typer. Først testet jeg den vanlige de har som er cirka 50 cm. Kvaliteten var amazing og holdt seg bra i månedsvis.

De siste månedene har jeg testet ut 65 cm tape extensionet dems. Det er noe de vanligvis ikke har i salongene, men som de bestiller om du ønsker det. Jeg var veldig spent på å se hvordan kvaliteten var siden det var så langt.

Dere; den var upåklagelig, og kan virkelig anbefales. 65cm ser jo ganske mye ut, og er nok uvant for de fleste. Men for meg er det et must. Jeg elsker å ha superlangt barbie hår, og det er faktisk ikke noe stress å ha langt hår. Tro det eller ei! Hehe! 

I går fikset vi som sagt på håret mitt. Jeg hadde en god del ettervekst så det fikset Carina, også stusset hun mitt naturlige hår, som btw begynner å bli ganske langt nå, også heiste hun festene.

Det er mange som lurer på om tape extensions sliter på håret, så det kan jeg svare på. Her kommer det veldig ann på limet de bruker, hvor store festene er, hvor flink frisøren som setter det på og tar det av er, og generelt hvordan du behandler håret.

Etter at jeg begynte hos Carina har jeg merket at det sliter mye mindre på mitt eget hår. Carina passer også på å ta en proteinkur i håret mitt hver gang jeg er innom så mitt naturlige hår får massevis av proteiner.

I går så det seriøst ut som at hun hadde dyppet håret mitt i highlighter fordi det er så mye glans i det at det skinte helt vilt. Haha! Så ja, går du til Carina / Hendrix salongene får du tape extensions som sliter minimalt på håret. 

Om du vil bestille time hos Carina på Hendrix Majorstuen kan du klikke deg inn HER

 

6 kommentarer
    1. Har så sykt lyst på tape extensions, men blir litt langt å reise fra Tromsø til Oslo for å få fikset håret. Å jeg vet ikke om noen flinke dyktige frisører her som er flink med slikt 🙂
      Men elsker både deg å håret ditt 🙂 <3

    2. Hei 😊 Hva pleier du håret ditt med? Typ shampo, balsam, kur osv? Ser så glansfullt ut hele tiden😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg