10 Problemer med lange negler!

– Det gjør fysisk vondt å kutte grønnsaker på fjøla. For å ikke kverke fingertuppene, må man ta “kokketrikset” med fingrene for å holde deg bakover, og når man gjør det er det nesten som å rive av neglene. Auch!

– Det er helt umulig å ta seg på et kjede. Å få tak i den lille låsen og faktisk klare å hekte den på, er mission impossible.

– Det er helt umulig å åpne brusbokser og matbokser uten hjelp. Om du prøver å åpne opp på egenhånd kan du banne på at neglene knekker. Så om du er ute og skal drikke brus fra en boks, og ikke har noen å spørre, eller noe verktøy å bruke, er du sjanseløs.

– Det er ikke bare kjeder som er vanskelig å ta på. Øredobber er nærmest umulig det også. Bakdelen til øredobben faller alltid “inni” neglen fordi det er helt umulig å holde den fast. 

– Du kan bare glemme å påføre sminke med fingrene. Til og med primer er vanskelig. Alt av produkter fester seg nedi neglene, og det blir bare griseri.

– Alle hører når du skriver noe på telefonen din. Så jada. Du kan prøve å skru den på lydløs, men det hjelper ikke en dritt.

– Å kneppe igjen noe er umulig. Det er bare å glemme og kneppe igjen skjorter fremover.

– Å ha på plasthansker fungerer veldig dårlig. De lange neglene borrer hull i hanskene, og før du vet ordet av det har du fått masse dritt inn i hansken.

– Å skrive på et pc tastatur som ikke er flatt er helt umulig. Mac har helt flatt tastatur på sine stasjonære mac’er, og takk gud for det. Vanlige pcer derimot. De har som regel sånn tastatur som stikker opp, og de er helt umulige å bruke. Glemmer aldri da jeg skulle bruke kjæresten min sin ekstra pc, for å skrive, og det så ut som jeg hadde skrevet i fylla..

– Hvis du mister en mynt eller bankkortet ditt på gulvet, kan du bare glemme å få det opp igjen. Dette gjelder mest om du har akryl eller gelenegler, siden de er tykkere er det umulig å få tak i tynne ting som ligger på bakken. 

Så ja, det er ikke akkurat så “smart” eller “handy” å ha lange negler. Men hey, det er fint da. Og det er jo det som er viktig, eller hva? 

 

14 kommentarer
    1. vurderer dere ikke å få en baby snart, når dere har det så fint i lag? DET fine huset, hund, penger, lykkelig osv..

    2. Anbefaler deg å fylle livet med noe mer betydningsfullt på et tidspunkt, eller hvertfall prøve å overbevise dine unge følgere om at livet kan være verdt så uendelig mye mer enn å skjekke at speilet er fornøyd hele tiden. Håper du finner mer mening snart. Lykke til

    3. Håndball er også umulig🤾🏼‍♀️ Jeg spiller håndball 5-6 ganger i uken så jeg får jo aldri hatt på de fine neglene🙃🙃🙃

    4. Kjenner meg så mye igjen! Men merkelig nok har jeg funnet en måte å åpne brusbokser på 🤗 Samme med mynter og kort, veldig sta 😋 Også er jeg sånn jeg skal klare ting selv 🤨

    5. Lange negler er fint, men det er ikke alltid at man skal føle seg presset til å ha det siden det betyr jo noe når det bare er fint… Er ikke alle som har råd til å fikse neglene hver 2-3 måned og må holde på med det styret for Gud veit hvor lenge. Heier på det naturlige, uansett hva. Skriv om noe som faktisk gir mening og folk kan kjenne seg igjen i.

    6. Pleier bare bruke en kniv til å åpne brusboken, også når jeg har fått den litt opp får jeg plass til en hel finger under, åpner jeg bare med fingeren

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg