Dere vet kanskje ikke dette

I går var jeg i Oslo en tur for en liten inspirasjonsrunde. Noen ganger er jeg rett og slett bare helt tom for inspirasjon, og da er det beste å bare rusle rundt i Oslo, se, oppleve og smake på noe nytt, og bare ta alt innover seg.

Selv om jeg aldri kunne tenke meg å flytte tilbake til Oslo. Fordi det rett og slett blir too much for meg, må jeg innom en gang iblant bare for et lite påfyll med Oslo-inspo. Hehe! 

Jeg ruslet igjennom hele Bogstadveien, Karl Johan og Grunerløkka, og tittet rundt i butikker, parker og inn på kaféer. Er veldig glad for at jeg tok på meg komfortable joggesko, som i tillegg var super fine (du finner de HER forresten), fordi jeg gikk hele 14840 skritt / 9,8 km. Så det var ikke bare en liten rusletur jeg gikk. Hehe! 

På Karl Johan hadde de en liten kafé med masse raw mat som var skikkelig spennende. Jeg smakte på et kakestykke med bringebær og nøttebunn, og herreguuuuud det var godt. Om noen av dere har en oppskrift på den kaken må dere legge den igjen i kommentarfeltet. For omg, den må jeg lære meg! 

På grunerløkka måtte jeg innom favorittrestauranten min “Tijuana” og drikke favoritt drinken min. Jeg kjører som regel alltid bil, så jeg bestiller den uten alkohol, og den er fortsatt like god. Det er forresten mojito med pasjuonsfrukt. Kan virkelig anbefales!

Dere som ikke har lest bloggen min så lenge vet kanskje ikke dette. Men da jeg flyttet til Oslo bodde jeg faktisk på Grunerløkka i 3 måneder. Hey hey! Så flyttet jeg til Majorstua også til Frogner. Så jeg har virkelig bodd litt overalt i byen! 

9 kommentarer
    1. Dessverre helt irrelevant til innlegget, men hvor er den “sølvananasen” din fra? <3 Fint innlegg!

    2. Så utrulig koselig <3 Den drinken så god ut, skal virkelig få testet den en gang, men siden jeg ikke drikker alkohol så er det topp at man kan få den uten 🙂

    3. Hei:)elsker bloggen din du er så vakker å pen💛jeg vil gjerne ha oppskriften tror du at du kan sende den til meg?håper på svar:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg