Orker ikke drama

For to år siden bodde jeg i Oslo, og en gang da Per Fredrik og jeg kjørte fra meg til han i Sandefjord, snakket vi om dette med blogginntekt. På den kjøreturen satt jeg meg et ganske så hårete mål. Jeg skal ikke røpe hva det var, annet enn at det gjaldt inntekten min, rett og slett fordi jeg orker ikke noe drama.

Men det målet nådde jeg endelig for bare noen dager siden. Det er så rart å tenke på at jeg i to år har hatt dette målet, og vips så hadde jeg nådd det. Så for å markere / feire at jeg hadde nådd målet dro vi ut en liten tur i går. Vi stakk ned på brygga i Sandefjord på en av våre favoritt restauranter og koste oss masse med god mat og vin. 

Nå er det på tide å sette et nytt hårete mål. Det må være et mål som jeg innerst inne vet at jeg kan klare om jeg jobber dødshardt, men som føles litt uoppnåelig og det skal krible litt i magen av å tenke på det.

Som dere vet elsker jeg å sette meg mål, og jeg anbefaler virkelig alle dere som leser dette å ta seg en liten stund for seg selv for å sette noen skikkelig kule mål! Alt er virkelig mulig om man bare jobber hardt og smart nok for det!

10 kommentarer

Siste innlegg