Walk in closet tour – VIDEO!

Nå er det to år siden vi flyttet inn i huset. Da vi nettopp hadde flyttet inn lagde jeg en walk in closet tour for dere, som har blitt sett over 130’000 ganger. Det er jo helt vilt! Nå som det har gått to år har jeg forandret mye der inne.

Det er sikkert 200 nye plagg (om ikke mer, haha) og jeg har flyttet litt om på hvordan jeg har klærne. Så nå er det på tide med den ny walk in closet tour, denne gangen viser jeg enda mer hvordan jeg organiserer alt sammen og dere får se noen av mine favoritt plagg. 

Husk å abonnere på YouTube kanalen min HER, og trykk på bjellen for å få en notification hver gang jeg legger ut en ny video!

 

3 kommentarer
    1. Har også laget walk in closet i den ene boden min da den ikkje egner seg til bod. Døren går inn i rommet og det er veldig lite. Så laget skap på ene siden og en lang hengestang på andre veggen. Der henger alle lange klær. I skapet henger topper og noen overdeler, ellers har eg skuffer med gensre og jeans og sånn nedover. Og en diger kommode på rommet med alt annet som undertøy og ull og sengetøy.
      I gangen er skoene, bunaden og kjoler som sjeldent brukes samt ytterklær i en skyvedørsgarderobe
      Driver egentlig å sorterer og skal gi bort endel med klær da eg har så masse eg aldri bruker
      Flott walk in 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg