Slik er treningsrommet i huset vårt!

Den siste tiden har jeg kjøpt litt forskjellig utstyr til treningsrommet, så jeg kan trene mer og bedre styrke hjemme. Jeg elsker jo å trene styrke, og etter jeg var utbrent i flere måneder og endelig begynner å bli helt frisk igjen, har jeg en stor jobb med å bygge meg opp igjen. Formen er ærlig talt elendig, og det må det gjøres noe med!

I dag fikk jeg endelig treningsbenk i posten. Det er noe jeg virkelig trenger for å trene styrke riktig, og det er ekstra viktig for ryggen og nakken min. Sistnevnte har vært så vond de siste to ukene, og jeg gleder meg til å bruke styrke for å løsne opp i det. Okey, det hørtes kanskje rart ut. Men jeg kjenner kroppen min, og det er en lang forklaring hva jeg gjør og hvorfor det funker, så det gidder jeg ikke å ta nå. Haha!

Uansett. Nå har treningsrommet virkelig fått seg en oppgradering med både treningsbenk, manualer, vektstang til knebøy og markløft, tredemølle (på den andre siden av rommet), noen strikkbånd til diverse styrkeøvelser, treningsball og sist men ikke minst; en frisk kropp som er motivert til å komme skikkelig igang med styrketreningen igjen! Nå er det jo nesten som et nytt treningsrom! 

Herregud nå er klokken snart tolv på natten. Okey, NÅ må jeg virkelig få spist middag med Per Fredrik. Å gjøre alt klart inne på treningsrommet og sette sammen treningsbenken tok mye lengre tid enn jeg trodde! 😅

7 kommentarer
    1. Kan du legge ut bilde av hele rommet eller lage video av det, en slags treningsvideo og treningsroomtour i samme video

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg