Tidenes diva!

annonse – gina tricot

Tidligere i dag ble jeg litt rastløs, så da tok jeg med meg Chloe ut på tur. Per Fredrik var opptatt, så han fikk ikke vært med. Men Chloe er alltid med på tur med et stort smil! Vi dro til Ula som ligger 10 minutter unna der jeg bor.

Jeg har vært der et par ganger før, men jeg har ikke utforsket stedet så mye. Vi dro først ned på bryggen, og herregud så fint og koselig det var der! Ingen tvil om at jeg skal dit flere ganger i sommer!

TSKJORTE – GINA TRICOT, HER

Helt til venstre i bildet ligger det en liten kiosk. Vi stakk ikke innom den, men det kommer jeg nok til å gjøre senere i sommer. Så koselig å sitte på brygga og se ut mot havet og spise is!

Vi ruslet ned på stranda. Ulastranda er jo kjent for å være fin, og jeg er enig i hvorfor. Det var ganske mange mennesker på stranda, så jeg ville ikke ta bilder av den, av hensyn til andres privatliv. Men om dere vil se flere bilder kan dere klikke dere inn HER, og se bilder fra da Rebecca og jeg var på stranda tidligere i år. 

Chloe som alltid løper rett uti vannet ble plutselig pyse og turte nesten ikke bade. Tror hun ble litt redd siden det var ganske mye bølger. Jeg derimot ruslet ute og vasset i det deilige vannet. Det var overraskende varmt, og det fristet å bare hoppe rett uti. Hadde ikke med bikini så det passet litt dårlig. Men kanskje neste gang!
 

Etter en liten tur på stranda gikk vi bort til en kafé som ligger i skogen rett ved stranda. De har alltid dødsgode vafler der, så dere trenger ikke gjette to ganger for å skjønne hva jeg spiste!

Chloe er så søt og måtte selvfølgelig ha egen stol. Herregud. Må bare fortelle hvor diva Chloe er. Da vi kom på kaféen prøvde jeg å få henne til og drikke vann fra en hundeskål de hadde. Den var hun virkelig ikke interessert i, og gadd ikke engang å smake på vannet. Når jeg derimot hadde fått VOSS vann på flaske og brukte korken som en liten skål til henne; da drakk hun! Altså, hvor diva er ikke Chloe? Nå må hun må virkelig rulle inn. Haha! 

TSKJORTE – GINA TRICOT, HER

7 kommentarer
    1. Husk at hunder må gå på tur hver dag!☺️ Rundt en time❤️✨ PS cloe er så søøøt❤️❤️❤️

    2. Tanken på at hun ikke ville drikke fordi det lukta annen hund streifa deg ikke eller? Helt normalt. Du virker helt tilbakestående når du snakker om denne hunden din hele tiden…

    3. Det så jo utrolig koselig ut da. Var faktisk i kristiansand for litt siden og ved campingen vi sov på så var det brygger og båter. Var såå koselig.
      Utrolig flotte bilder du har tatt og chloe ser jo ut til å trives utrolig mye. Søt hun er!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg