Løgner jeg forteller meg selv

Vi har alle noen løgner vi forteller oss selv. Enten om det er at vi skal slutte å røyke, eller at vi endelig skal bli skikkelig flinke til å trene, så har vi alle våre løgner vi forteller oss selv. Nå har jeg lyst til å fortelle dere noen av løgnene jeg forteller meg selv. Del gjerne de løgnene du forteller deg selv, i kommentarfeltet! 
 

“Gjør det senere. Først skal jeg bare…” Det er så standard meg å utsette ting og late som at jeg kommer til å gjøre det senere.

“Når neste alarm ringer, skal jeg stå opp”. 15 alarmer senere og jeg ligger fortsatt i senga.. 

“Hvis jeg bare hatt den buksen og den vesken hadde jeg hatt det så mye lettere med å velge klær”. Vel, jeg har et helt rom fullt av klær og det er nok ikke bare en bukse eller veske som kan gjøre noen endringer der.

“Til uka skal jeg klare å løpe hver eneste morgen”. Hehe, noooope. Skjer aldri.

“Jeg bruker ikke så mye tid på å sminke meg”. Tja, rekker som regel å se 2-3 episoder av Modern Family som er 20 min lange per stk. Så jeg kan nok ikke være såå kjapp.

“Nå skal jeg klare å holde det helt ryddig”. En halvtime senere ligger det klær strødd utover fordi jeg måtte finne noe å ha på meg. 

“Skal bare sjekke instagram kjapt”. 45 min senere og jeg ser på søte valpevideoer på YouTube.. 

“Det skal jeg huske å gjøre”. Husker aldri det vettu! 

“Fra og med i morgen skal jeg få orden på den dårlige døgnrytmen min, og stå opp tidligere”. Yeah, legger meg fortsatt i 1-2 tiden jeg vettuuu 

 

Hvilke løgner forteller du deg selv?

27 kommentarer

Siste innlegg