8 Søppelsekker med klær

I dag skulle jeg egentlig på Tropical Tuesday i Tønsberg sammen med Per Fredrik, Rebecca og en rekke venner. Men nakken min er fortsatt veldig vond, og hodet er ikke akkurat noe bedre. Så da har jeg heller tatt det med ro her hjemme. Jeg har endelig fått shinet opp walk in closet mitt, og gått igjennom alle klesplaggene.

Jeg shopper og får så ekstremt mye klær at jeg måtte virkelig kvitte meg med en god del plagg. Nå var det så fullt at det ikke var en eneste kleshenger ledig. Med tanke på at jeg har sånn 250 kleshengere (i tillegg til en haug med skuffer) så var det jo virkelig på tide å gjøre noe. Hehe! Så nå har jeg lagt alle klærne jeg ikke syns er sååå fine i en IKEA pose på loftet, og der får de ligge inntil videre.

Mulig jeg selger de, mulig jeg donerer de, og mulig jeg angrer på at jeg la vekk noen av plaggene. Jeg hadde en sinnsykt stor gjennomgang av hele walk in closet mitt i desember, og jeg ga bort sånn 8 søppelsekker til veldedighet. Er veldig glad for at jeg ga så mye bot til veldedighet, meeen det er et par av plaggene jeg savner. Så da er det bedre å la plaggene ligge på loftet i et par måneder, og unngå å angre. Jeg blir så altfor knyttet til klær. Det er nesten litt flaut..! 

Nå skal jeg prøve å trene litt styrke og se om det kanskje kan hjelpe denne teite nakken min. Er så glad for at jeg nesten aldri har vondt i nakken lengre. For dette er virkelig ikke til å tulle med! 

7 kommentarer
    1. Si ifra om du skal selge evnt hvor🙊mvh en mamma som ikke prioriterer seg selv når det gjelder klær 😅

    2. Godt å gå igjennom og rydde! Kjenner meg igjen altså, jeg også savner en del plagg jeg har kvittet meg med :-/ så nå beholder jeg mest mulig haha, bare har det på loftet. Og fjerner ting som er hullete/stygt/utvasket osv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg