5 Ting jeg alltid gjør i bilen!

annonse – annonselenker storytel

Siden jeg bor i Sandefjord, og har mye jobb i Oslo, familie i Hokksund og en del venner i Drammen blir det mye pendling. Jeg har kjørt over 30’000 km siden jeg kjøpte bilen min mars i fjor, så det blir mye tid i bilen.

Siden jeg bruker så mye tid i bilen har jeg funnet en del triks for å utnytte den tiden, og ikke la den bare være bortkastet. For et det noe jeg hater, så er det å kaste bort tid. Derfor bruker jeg heller tiden i bilen for å lære nye ting. 

Så, la oss komme til poenget. Dette er noen av tingene jeg gjør i bilen for å utnytte tiden;

🚗 Podcaster – Jeg elsker å høre på “Framgångspodden”. Det er en podcast der fremgangsrike mennesker blir intervjuet, og man får høre hele historien dems om hvordan de kom dit de er den dag i dag. Veldig inspirerende. Jeg får alltid så mye tips og triks, og nye idéer hver gang jeg hører på den podden.

🚗 Telefonsamtaler – Det er ofte jeg trenger å ringe forskjellige folk og når jeg sitter i bilen er det den perfekte tiden å gjøre det på. Jeg har selvfølgelig på bluetooth og jeg rører ikke telefonen mens jeg kjører, skal jeg gjøre noe med den stopper jeg på en busslomme, bare så det er sagt. Men ja, tlf samtaler er kjekt å få unnagjort i bilen!

🚗 Lydbøker – Jeg er helt hekta på Storytel og jeg hører på alle mulige lydbøker derfra. Jeg er ikke den type personen som setter meg rolig ned for å lese en bok. Nope. Det tar jeg meg ikke tid til. Jeg hører derimot på bøker mens jeg kjører bil, rydder huset, holder på i hagen osv. Noen av mine favoritt business bøker er; framgångsboken, min hemmelighet, how to win friends and influence people. Ellers enn det liker jeg også; “I hate my selfie, Shane Dawson“, “Forbilde, Sophie Elise“, “Kris Jenner, All things Kardashian“.

🚗 Hver gang jeg kjører prøver jeg også å komme opp med nye idéer til hvordan jeg kan utvikle meg på bloggen, og gjøre en bedre jobb for dere, og jeg bruker alltid taleopptaker for å “skrive” ned idéene mine. 

🚗 Lærer nytt språk – Nå for tiden holder jeg på å lære meg litt spansk. Egentlig bare for morro skyld, og fordi det er kjekt å kunne noen basics når jeg reiser rundt i land der de snakker spansk. Så før jeg begynner å kjøre lager jeg en spilleliste på YouTube med forskjellige leksjoner som jeg hører på mens jeg kjører.

 

Hva pleier du å gjøre mens du kjører bil?

 

12 kommentarer

Siste innlegg