Kvelden før bryllupet

I morgen gifter broren til Per Fredrik seg, og vi gleder oss veldig til bryllupet. Siden det er bryllup i morgen hadde vi en “før-kveld” i kveld, med mange av gjestene som kommer i morgen.

Brudeparet hadde laget quiz og flere challenger som var veldig morsomme. Blant annet dart, kaste en sko så langt som mulig og en quiz der vi skulle svare på spørsmål om brudeparet. Så utrolig morsomt! 

Jeg begynner å bli godt kjent med familien til Per Fredrik, og det er jo så mange morsomme og gode folk som jeg digger å være med! Gleder meg skikkelig til bryllupet i morgen.

Når det kommer til morgendagens valg av kjole har det jo kommet inn over 200 kommentarer fra dere om hvilken kjole jeg bør velge, og jeg heller virkelig mot den blå. Den er jo finest og mest klassisk. Nå gjenstår det bare å se om jeg klarer å klippe den i morgen tidlig så den blir riktig lengde. Krysser fingrene for at det skal gå bra! 

 

 

3 kommentarer
    1. Hællan, for en utrolig morsom kveld og ikke minst for en super smart fin ting at folk skal bli kjent å ha det gøy dagen før bryllupet 🙂 Du var som alltid vakker og kjempe hyggelig 🙂 Sees i morra søta 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg