Nytt outfit til Chloe!

I dag var jeg innom dyrebutikken for å kjøpe mat til henne, og da fant jeg verdens søteste genser til Chloe. Som de fleste av dere vet elsker jeg å kle på Chloe alle mulige forskjellige klær og kjoler, og hun har så mange plagg at hun har en egen skuff inne på walk in closet mitt. Haha! Gensere er hun spesielt glad i å gå med, og hun har blant annet en strikkegenser hun bruker ved juletider som hun elsker å gå rundt i. 

Så når jeg så denne genseren bare måtte jeg ha den! Den er jo altfor varm å bruke nå som det er sommer og glovarmt ute. Men når det begynner å bli kaldere i lufte kan hun bruke den. Jeg bare måtte prøve den på henne i stad, og herregud så søt hun var med den! Hun bet heller ikke på den, og var bare fornøyd, så den er godkjent – Score! 

– Når nabokatta går forbi mens du er midt i en photoshoot – 

Hvor søt var ikke denne genseren da? Det er jo litt fjollete å kle hunder i klær, men jeg syns det er gøy og så lenge Chloe ikke misliker det syns jeg ikke at det er noe problem. Om vinteren når vi er ute og går tur er det jo et must for henne å ha på en tykk genser, om ikke fryser hun jo veldig. Men kjoler derimot. Det er jo bare for gøy da. Hehe!

 

14 kommentarer
    1. Ååååå 😊 så søt berta er altså! Hun er jo den lille dukka de som du kan kle opp hehe. Blir hun ekstra hyper når du har på henne klær, eller hvordan merker du at hun er glad?

    2. Hei! Hvor har du kjøpt kjolen du hadde på det ene bilde på mystoryen din hvor det står «føler meg som en blomsterpike»? Den som er hvit, skulderløs, og med brunt belte. Kunne du evt. lagt med link?

    3. Selv om du skriver at denne genseren er alt for varm i denne varmen, hvorfor tar du de på henne? Alle ser at hun er varm. Hvor lang tid bruker du ikke for å ta disse bildene? Lang tid.

    4. Hva tenker du om de andre toppbloggerne? Uten å nevne navn. F.eks de som virker overfladiske på innleggene sine, eller mammabloggere osv. Noen typer du ikke liker?

    5. Ååå, så søt hun er!!
      Jeg er litt usikker på om det er pcn/mobilen min det er noe galt med, men hver gang jeg går inn på din blogg bruker nettleseren utroolig lang tid på å laste inn tekst og spesielt bilder? Det er ikke slik på noen av de andre bloggene jeg leser… Kan det være noe med for høy opplastning eller noe på din blogg? Tenkte bare å si ifra sånn i tilfelle det er noe på din blogg og flere har problemet! Elsker bloggen din forresten, og selv om ventinga på opplastningen alltid er verd det, er det litt irriterende å vente hehe.
      Klem fra Hanna <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg