Den nye Gucci vesken

Reklame | annonselenker Gucci, Nelly, Bik Bok, Boozt

Wow, i dag har det virkelig vært varmt. Jeg klarte ikke å ta på meg noe som helst annet enn en liten topp og et skjørt, og enda var jeg varm. Dette håret er jo ikke akkurat det kaldeste om dagen, så det gjør jo ikke saken noe bedre. Haha! Men jeg elsker mørkt langt hår, så da får jeg heller bare være litt varm i toppen! 

I dag bruker jeg den nye Gucci vesken min for første gang, og herreguuuuud jeg klarer ikke å komme over hvor fin den er. Er ikke uten grunn at jeg har siklet på den i en evighet! 

VESKE – GUCCI, HER
SKO – HER
SKJØRT – BIK BOK, HER
TOPP – HER
SOLBRILLER – RAYBAN, HER

VESKE – GUCCI, HER
SKO – HER
SKJØRT – BIK BOK, HER
TOPP – HER
SOLBRILLER – RAYBAN, HER

 

Nå skal jeg ut og gjøre en del ærender og jeg skal blant annet innom dyreklnikken Chloe går til for å hente en resept til henne. Det er så ekstremt mye flått her vi bor, og hun har allerede fått flått hele 2 ganger. Heldigvis har vi sett flåtten med en gang og fjernet den korrekt, så det har gått greit. Men nå skal hun få en medisin som gjør at flåtten dør med en gang den prøver å bite henne, så hun slipper det.

Sykt at det ikke finnes en slik medisin for oss mennesker. Vet jo om flere som har fått flått også har de blitt syke i flere år etterpå. Herregud, det er så skummelt det. Jeg er så redd for flått at jeg alltid sjekker hele kroppen og hodet mitt super nøye bare jeg har gått en liten tur i skogen med Chloe. Haha! Men bedre å være litt for nøye enn å glemme det bort.

Nei, nå man jeg slutte å skravle meg bort og komme meg avgårde! 😅🚗💨

8 kommentarer
    1. Awww! Det fiiiine antrekket på den fiiine jenta!💗 Fikk sjukt lyst på den vesken men den er liiitt dyr😂😭

    2. Awww! Det fine antrekket på den fine jenten 💕 Fikk sjuuukt lyst på den vesken men den er liiitt dyr😭😂

    3. Hei, vær gang jeg skal inn på bloggen din, så står det at det oppstod en feil med siden og dette har skjedd etter at du byttet design på bloggen. Og jeg får ikke se bildene.

    4. Jeg har også problemer med siden din. Står hele tiden at det har oppstått en feil, må laste inn siden flere ganger og jeg får ikke sett alle bildene dine. :-/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg