Dette kjøpte jeg på Gucci!

Reklame | Gucci - Annonselenke

I dag har jeg kjøpt en veske som jeg har hatt lyst på i en liten evighet. Denne vesken er en belønning for et jobb prosjekt jeg har jobbet ekstremt hardt med. I går fullførte jeg endelig prosjektet, og i dag kjøpte jeg vesken når jeg var med Trine i Oslo. 

Denne vesken har en ganske stiv pris, så det er jo ikke akkurat noe jeg hadde kjøpt på impuls akkurat. Men den er så verdt det! Det er så gøy å se på vesken og bli påminnet om at jeg har klart det jobb prosjektet, og at jeg har en så fin veske! Blir nesten litt sentimental nå jeg, hehe! 

Vesken er fra Marmont kolleksjonen, som er samme kolleksjon som den andre Gucci vesken min (den som er sort og gull). Det er jo virkelig et lite stykke kunst, som jeg gleder meg til å bruke mye fremover! Den er jo rosa så den er kanskje ikke så tidløs i de fleste sine øyne. Men jeg elsker rosa, og denne vesken er så “meg” at for meg er den veldig tidløs!

Vesken min finner du HER

Jeg lærte noe nytt når jeg var på Gucci i dag. Jeg har lenge siklet på et belte derfra, men det er cirka 8 måneders venteliste og det har jeg ikke akkurat tålmodighet til.

Men hvis jeg kjøper på gucci.com er det akkurat samme pris som i butikk, og jeg slipper å betale ekstra moms eller toll, for det fikser Gucci og det er inkludert i prisen på nettsiden. Altså, det er jo så genialt! I tillegg er jo utvalget på nett myeeee større enn i butikk. Så vi skal ikke se bort ifra at jeg klikker hjem et belte snart. Tihi! ​​

Var den ikke fin? 😍

27 kommentarer

Siste innlegg