Shopping på Gucci

I går fullførte jeg et jobb prosjekt som jeg har holdt på med en god stund. Dette er noe jeg har jobbet ekstremt hardt med, og som belønning bestemte jeg at jeg ville kjøpe meg en ny veske på Gucci. Dette er en veske jeg har hatt lyst på veldig lenge, og som er såpass dyr at jeg aldri ville kjøpt den uten at det var en grunn. Hehe! 

Så i dag har jeg vært i Oslo med Trine og vi har shoppet. Jeg skal vise dere bilder av vesken etterpå. Dere kommer til å dø når dere ser den. Den er så fin! 


Trine skulle også shoppe litt så vi dro innom Louis Vuitton også, satt og var så fancy mens vi ventet på at de skulle pakke kjøpet hennes. Hehe!

Etter shopping stakk vi innom Fridays og spiste chicken quesadilla. Herregud det er så sinnsykt godt! Tror faktisk det er det godeste man kan kjøpe på Fridays. Er i alle fall våres favoritt! 

Nå skal jeg knipse bilder av den nye veska. Åh, den står foran meg nå og er bare sååå fin! 

10 kommentarer
    1. Good job
      With all do respect to your effort to make good content, but you bragging about your Gucci bag?s price is not something that we want to know!!! Your audience will die when they see the handbag not cuz it is fab but also cuze they have no money to purchase one themselves. And that?s my love would pressure girls to feel the need to own a expensive bag like this$$ and do WHATEVER they could to own one. Not to mention the pressure you put pressure on girl to think ?belønning» is only expensive stuff!!
      You have all the right to brag about how rich you are or how expensive your stuff is. You worked hard! Just I hope that you can write a better content that does not put pressure 👍🏻

    2. Godeste faktisk, det er da ikke ett ord engang.. Om du skal være korrekt heter det “det beste” 😉

    3. Hei! Så deg i Louis Vuitton butikken, men du så opptatt ut så fikk desverre ikke ta bilde med deg:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg