Video – Min sommersminke

annonse – de fleste produkter er kjøpt selv, men linkene er annonselenker

Wow, nå er det virkelig år og dag siden sist jeg la ut en sminkevideo. Så nå er det virkelig på høy tid med en ny! Denne gangen viser jeg dere hvordan jeg gjør min sommersminke, som er en litt mer naturlig vri av hvordan jeg gjør sminken min. Alle produkter jeg bruker finner du link til nederst i innlegget. Husk å abonnere på kanalen min HER

PRODUKTER

Primer  |  Grønn concealer  |  Foundation 

Pudder under øyne  |  Foundation pudder

Krem kontur palett  |  Kontur palett pudder

Highlighter  |  Rouge – Makeup revolution

Øyeskygge  |  Maskara

Bryn  |  Vippelim  |  Lipliner – Makeupmekka

Leppestift honeylove  Leppestift fleshpot

Setting spray

 

Håper du liker videoen og fikk noen nye sminketips! 💗

8 kommentarer
    1. Morsomt å se. Synes øynene dine så så bra ut før vippene kom på, men så gikk det over siden det er den look’en du har mest på bloggen. Leppene dine synes jeg så naturlig ut før du la sminken på de, så så de sykt opererte ut plutselig

    2. åå! Jeg elsker sminkevideoene du lager Stina Det er så gøy å høre deg snakke om sminke og se på hva du gjør <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg