Trodde sommeren var over..!

annonse / nelly, bikbok, glitter

Altså, jeg kommer ikke over hvor deilig det er at det er skikkelig sommer! Jeg ble livredd for at sommeren var over når vi hadde et par uker med lavere temperaturer. Heldigvis kom sommeren og finværet tilbake. Jeg nyter det gode været til det fulle, og har blant annet grillet med Per Fredrik på verandaen i dag. Vi griller nesten hver dag nå om dagen, og det er så koselig! 

SOLBRILLER – UKJENT
SKJØRT – BIK BOK, HER
TOPP – HER
VESKE – HER
SKO – HER

SOLBRILLER – UKJENT
SKJØRT – BIK BOK, HER
TOPP – HER
VESKE – HER
SKO – HER

I dag kjørte jeg et skikkelig sommerantrekk med skjørt og hæler. Det er sånn som ikke funker noe særlig bra om vinteren, så jeg skal bruke det så mye som mulig nå så jeg forhåpentligvis blir lei. Tror ikke det kommer til å skje. Men da gjør det kanskje litt mindre vondt i hjertet av å dra på jeans igjen til høsten.. Hehe! 

 

5 kommentarer
    1. Er det lov å grille i Sandefjord? Trodde det var ulovlig overalt nå i denne tørka jeg 🙂 det gjelder alt, også gassgrill

    2. Heldige dere som har finvær. Vi har hadd rundt 10 grader, overskyet og litt småregn i 2mnd nå. Hadde 1 dag med sol og 15 grader, men det var alt. Håper det snart blir sommer her også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg