På tur i ødemarka!

I dag har vi vært hos foreldrene mine på både middag og skogstur. Dere så kanskje hagetouren hos mamma? Altså, der snakker vi tidenes fineste hage med massevis av blomster! Ikke rart jeg har blomsterdilla med en sånn mamma. Haha! 

Etter at vi hadde spist middag stakk vi en tur innom bestemoren min siden hun hadde bursdag i dag. Sykt å tenke på at hun er hele 81 år i dag. Jeg var helt sikker på at det var 71 for hun er så sykt sporty. Hun er sånn som er på facebook og sitter med smart-telefon i selskaper. Hehe! Så det var koselig å se henne igjen! 

Mamma og pappa kjøpte en hytte for en del år tilbake, og jeg har faktisk bare vært der en gang som var rett før de overtok den. Nå har de pusset den opp skikkelig, og det har blitt så fint der! Det er en liten tømmerhytte som ligger midt ute i den øde skogen, med den villeste utsikten. Vi kunne se helt ned til Drammen. Der kan man virkelig få sjelefred for å si det mildt. 

Chloe var med på turen i dag og hun storkoste seg. Hun elsker å gå rundt og snuse på alt mulig, og hun har mildt sagt fått mye å snuse på og oppleve i dag. Nå ligger hun rett ut ved siden av meg her, så det er ingen tvil om at hun har hatt en travel dag. Mer glad og fornøyd hund skal man lete lenge etter! 

På veien hjem fra hytta stakk vi innom en badestrand som heter “Hoensvannet”. Er du fra Hokksund vet du nesten garantert hvor det er. Der var jeg hele tiden da jeg var liten, og om sommeren var jeg der nesten hver eneste dag sammen med mamma, søsteren min og barndomsvenninnen min Pia. Vi dro med oss bademadrasser opp dit hver dag hele sommerferien, og koste oss så mye! 

Nå har vi nettopp kommet hjem, så det ble en lang dag i dag. Men så utrolig koselig! Jeg rekker ikke å være hos foreldrene mine så altfor ofte, og da er det koselig å ha det ekstra hyggelig når vi først er innom! 

5 kommentarer
    1. heisann, du virker som en flott og oppegående jente.
      Bladde på insta da jeg så bilde av deg med uttalelsen “glad jeg stod i mot presset om å være naturlig” (da du tok leppefillers, (se eksempelvis @omgjustdont). Var dette en feilformulering eller noe du står for?
      klem

    2. hei! kom til å tenke på en ting av ren nysgerrighet. om du ser en mann du syntes er kjekk, «tillater» du deg på en måte å syntes det, til tross for at su har Per Fredrik? og feks hvis en av venninnene dine skal på date, kan du finne på å si «oi han var kjekk»?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg