Når en blogger jobber hardt

I dag har jeg virkelig vært produktiv. Det er ikke uten grunn at jeg først oppdaterer dere nå! Jeg har fått en helt ny gnist på YouTube den siste tiden, og jeg har virkelig funnet tilbake til gleden med å holde på med det.

I dag har jeg filmet inn hele 5 YouTube videoer til kanalen min, som jeg skal legge ut litt etterhvert. Det å filme en video tar jo ikke akkurat 5 min for å si det sånn. Så jeg har holdt på i et sett med bare 10 min pause siden 09 i dag morres. Har i alle fall jobbet hardt i dag da, så det kan ingen ta meg på. Haha!

2 av videoene jeg har laget i dag er matlagingsvideoer. Har nesten aldri laget det før, men de få gangene jeg har gjort det har det blitt tatt veldig godt imot. Jeg har endelig klart å finne igjen glede i å lage mat, etter mange år med dårlige tanker om det etter en vond lærlingertid. Nå syns jeg bare at mat er gøy igjen, så det er så deilig! Så fremover blir det flere matvideoer hvor jeg viser forskjellige matretter som jeg elsker å spise og lage! 

Nå er jeg supersliten, og ikke heeeelt gira på å rydde opp. Men, jeg får bare komme igang. Ville bare titte innom her først!

5 kommentarer
    1. Hva tenker du om at Mads Hansen kommenterte innlegget der du skrev at du var glad for at du turte å stå imot presset med å være naturlig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg