Bikini og Sminkefri!

Ah, endelig har snapchat blitt nesten som vanlig igjen ❤️Endelig kan man se alt fra alle man følger på en og samme side. Det gjør meg så glad! Hatet hvordan snapchat var rett etter den første oppdateringen i februar / mars eller når det var.

Nå derimot; amazing. Nå går det også endelig ann å finne andre flinke snapchattere, så det er jo gøy! 

Selv legger jeg ut massevis av snapper hver eneste dag, og prøver å gi dere et ekstra innblikk i livet mitt. Jeg legger nesten bare ut videoer, så de får dere heller gå inn på snapchat for å se. Men noen bilder blir det her og der, og dere kan jo se noen av de! 

STINABLOGG – SNAPCHAT

Bruker du snapchat?

8 kommentarer
    1. har ikkje snapchat, mange søte morsomme bilder -husker du nevnte at noen hadde kommentert huden din…syns du har fin hud og er nydelig både med og uten makeup , så drit i dem. Husk : when other want to pull you down its cause they are already beneath you <3

    2. Kjempefine snaps, men litt konstruktiv kritikk fra meg i dag; jeg reagerer litt på at du skriver “sminkefri” i tittelen, når ALLE snappene er med filter. Hvorfor ha med “sminkefri” i tittelen da? Jeg syns det er misvisende og litt dumt med tanke på … tja, skjønnhetspress etc. Ikke for det; du hadde nok helt sikkert sett helt fantastisk ut uten både sminke og filter og, men da hadde det i alle fall vært ekte!

    3. (Med “ekte” i forrige kommentar mener jeg altså bare uten filter. Ikke noe “be real”-drit fra meg! :b Mente altså bare at “sminkefri” blir litt misvisende å ha i tittelen når alle bildene er med filter. Om du skjønner hva jeg mener.)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg