Hvilken kjole til bryllupet?

annonse – Nelly

Om 2,5 uke skal jeg i bryllup til broren til Per Fredrik. Jeg holder nå på å velge ut kjole, og det er jo så vanskelig! Når man skal i bryllup er det en god del regler man bør følge for at ikke kjolen blir feil.

Når det kommer til farge må man styre langt unna hvitt (kremhvitt, beige, osv) så man ikke har samme farge som bruden. Man skal også holde seg unna rødt da det blir for sexy og stjeler oppmerksomheten fra bruden. Det er også kjent fra gammelt av at hvis man bruker rødt betyr det av man har ligget med brudgommen. Så det er viktig å styre langt unna, haha! Svart er sorgens farge så det skal man også holde seg unna.

Man skal heller ikke ha for mye kløft og heller ikke kjoler som stopper over kneet. Og det viktigste av alt; man skal ikke overgå bruden. Så her er det mye å tenke på!

Jeg har tittet litt rundt inne på Nelly, og funnet noen kjoler som det står mellom. Fortell meg gjerne hvilken du syns er finest, for jeg trenger virkelig litt hjelp fra dere nå!

1.ROSA KJOLE HER
2.GRØNN KJOLEHER
3.BLOMSTRETE KJOLEHER

 

4.GUL KJOLE HER
5.BLÅ JUMPSUIT – HER
6.BLOMSTRETE KJOLE – HER


7.BLOMSTRETE KJOLEHER 
8.ROSA KJOLEHER
9.HVIT OG SVART KJOLEHER

10.GUL BLOMSTRETE KJOLEHER
11.ROSA KJOLE HER
12.GUL KJOLEHER

 

Hvilken kjole likte du best? 👰🏻

123 kommentarer

Siste innlegg