Konkurranse! Vinn Glossybox!

annonse – Glossybox

Nå tenkte jeg å tipse dere om noe veldig kult! Nemlig Glossybox. De fleste av dere har vel hørt navnet før? De er veldig kjente og jeg skjønner virkelig hvorfor. I dag åpnet jeg min første Glossybox og det var så gøy.

Glossybox er et abonnement man kun betaler 179,- kr i måneden for, også mottar man 5 forskjellige beauty produkter hver eneste måned. Produktene man får er valgt ut etter dine skjønnhetsprofil (som du fyller ut når du blir medlem), så de passer til deg. 

Selv følte jeg det var neste som julaften da jeg åpnet boksen. Jeg ante jo ikke hva som var i den å det var skikkelig spennende! Boksen denne måneden er spesialdesignet. Vanligvis er esken rosa men noen måneder i året har de et annet spennende design på esken! 

KONKURRANSE: Nå skal jeg dele ut et 6 måneders abonnement til 2 heldige lesere! For å vinne må du legge igjen en kommentar i kommentarfeltet der du forteller meg hvorfor du vil vinne!

Om du vil sjekke ut mer om Glossybox kan du gjøre det HER. Frem til enden av august 2018 kan du også få 20% rabatt på valgfritt ordinært abonnement (ikke limited edition esker). Rabattkoden er “STINA20”. 

I videoen under kan du se når jeg åpner boksen og tester de forskjellige produktene!

 

166 kommentarer
    1. jeg elsker produktene der fra, så hadde virkelig vært en drøm og vinne. har aldri vunnet noe slikt før så hadde vært en drøm. jeg vil veldig vinne fordi det hadde vært en drøm som gikk i oppfyllelse og noe jeg hadde kunne brukt i hverdagen:)

    2. Det ser så spennende ut! Elsker overraskelser, spesielt Glossybox som hver måned har ulike temaer på sine bokser. Melder meg derfor på i konkurransen din 🙂

    3. Hei jeg ble veldig nyskjerrig på gloss i boxs
      Kunne tenk meg og vinne 6 måneders abonet
      på det, ellers så diger jeg bloggen og you tube
      kanalen din, er veldig stor fan 😻😻😻

    4. Det så veldig spennende ut! Er personelig veldig innterresert i sminke akkurat som deg, og et slikt abbonement hadde passet meg perfekt! Har dessverre ikke de økonomiske mulighetene til å betale selv for øyeblikket, men dette settes på listen over prioriteringer! Håper jeg vinner <3 Fast leser av bloggen også 🙂

    5. Ønsker å vinne da jeg har 3 barn under 2 år og det blir ikke mye prioritering av ting til seg selv. Jeg er selv kun 22 og hadde vært gøy å få litt produkter jeg kan «unne» meg 🙂

    6. Jeg har veldig lyst til å vinne fordi jeg er veldig opptatt av å rense huden min og elsker å teste nye ting 😍❤️

    7. Hadde vært veldig fint med en sommergave!
      Bruker sjeldent sminke pga eksem, men hadde vært fint å hatt noen ordentlige produkter!

    8. Jeg har veldig lyst til å vinne fordi jeg elsker å teste nye sminkeprodukter og har ønsket meg glossybox leenge.💄

    9. Jeg vil vinne fordi jeg elsker produktene til glossybox! Tanten min får en glossybox hver måned, og jeg er sååå misunnelig på henne! Har sykt lyst på 6 måneder med gratis Glossybox!!!!! Får krysse fingre og tær for at jeg vinner!

    10. Det hadde vert høy og vinne denne glossyboxen! Jeg trenger virkelig lit nye produkter og strekke meg til❤️ Er ikke så gammel så har ikke så mye sminke

    11. Jeg har veldig lust til å vinne fordi jeg har hørt mye bra om produktene, men har aldri fått testet dem ut selv! Har veldig lyst å få denne sjansen. Håper jeg vinner! Har aldri vunnet noe før så krysser fingerene😩❤️

    12. Jeg vil gjerne vinne fordi jeg er student og kan ikke lenger ta meg råd til å kjøpe sminkeprodukter.. jeg er over middels interessert i sminke og velvære og vil derfor veldig gjerne vinne!
      Leser bloggen din daglig, syntes du er et bra forbilde som har hodet på rett plass 🙂
      Ha en fortsatt god sommer.

    13. Det hadde betydd så mye hvis jeg hadde vunnet, har aldri vunnet i noe sånt før og elsker produktene, har fulgt med på bloggen din og yt kanalen din for å finne mye nytt jeg vil prøve❤️ Elsker å prøve nye ting og elsker videoene dine og innleggene dine, fra din største fan❤️

    14. Jeg kunne hjerne ønske å vinne😇 Jeg pleier ikke å vinne sånne ting, men jeg vil bare være med i konkuransen. Jeg trenger vilkerlig nye produkter❤ Elsker kanalen din på youtube og det du legger ut på snap😇 Veldig STOR FAN!

    15. Jeg har veldig lyst til å vinne fordi tingene fra Glossybox er veldig fine og jeg elsker å bruke tingene derfra. De produktene er helt fantastisk. Håper jeg vinner. Elsker forresten bloggen din❤️

    16. Jeg vil vinne fordi at jeg elsker alt som har med skjønnhet og sminke og gjøre!😃 Jeg er ikke så gammel så jeg har ikke så mye penger å bruke på sminke, ahah👌🏻 Men med glossybox så får man så mye fint!😯 ~ Alisa💞

    17. Har veldig lyst til å vinne! Jeg er en stor fan ag leser alle innleggene i bloggen og elsker den!!💜💜det hadde virkelig vært fantastisk om jeg vant fordi jeg elsker sminke 💛💛kunne virkelig tenkt meg og bli abonnement men foreldrene mine ville sikkert ikke betalt for det da…har aldri vunnet noe slikt før så da håper jeg jeg vinner!! Love u💙💙

    18. Jeg ønsker å vinne fordi jeg elsker å prøve ut nye skjønnhets produkter og få ny kunnskap om dem
      Instagram: @elisabeth.engejordet

    19. Jeg vinner aldri noe, men jeg prøver allikevel å melde meg på din konkurranse. Kanskje jeg har flax nå.

    20. Dette så utrolig spennende ut 😊
      Jeg har veldig lyst til å vinne dette da jeg sjeldent kjøper noe skjønnhets produkter. Jeg elsker overaskelser og elsker å få pakker jeg blir overasket av og jeg kan bruke. 😍

    21. gidder ikke skrive om min tøffe hverdag osv. For det burde ikke være grunnen for å vinne😅 synes bare at jeg har like mye rett som de andre over, og håper på en fin gave i posten☺️❤️

    22. Hei!
      Jeg ønsker å vinne dette.
      Hvorfor?
      Jeg har nå vært ett år i behandling (rus og psykiatri). Endelig nykter etter 10 år på kjøret. Kroppen min har endret seg på mange måter nå.. og utseende er en av de.. og jeg liker ikke hva jeg ser i speilet. Har begynt å trene, og spiser variert og sunt. Så jeg gjør “min del”..
      Skulle ønske jeg hadde økonomi til å kunne kjøpe meg noen enkle produkter.. men det har jeg dessverre ikke. Så å vinne en konkurranse som dette hadde vært supert.
      Uansett.. ha en fin dag <3

    23. Jeg elsker sminke og skjønnhetsprodukter, og ikke minst overraskelser! Det virker utrolig gøy og spennende å motta pakke i 6 måneder😍 Også får man jo mulighet til å teste og prøve nye produkter som man kanskje ikke har visst om fra før☺️ Derfor hadde jeg elsket å vinne✨Jeg er en real beatyjunky❤️

    24. Vis jeg vinner vil jeg glede vennene mine med å gi noen av produktene😊og det hadde vert gøy og prøvd det ut! Har aldri prøvd det før🙌🏼

    25. Har så lyst og vinne 6 måneders glossy box fordi jeg elske r sminke og å teste nye produkter, hadde vært så gøy og vinne synden jeg aldri vinner noen konkurranser før og jeg elsker bloggen din og ser alle YouTube videoene dine og jeg synes at du er så pen igjen synes at chloe er så søt, hadde vært drit kult og vinne da hadde jeg blitt kjempe glad ❤️❤️❤️

    26. Jeg elsker å teste nye produkter og derfor syntes jeg det hadde vært helt supert å få teste de forskjellige produktene❤️ Jeg føler meg alltid så digg etter å ha tatt på meg forskjellige produkter, spesielt helt nye produkter☀️😍 jeg elsker alt av sminke, kroppsprodukter og klær osv.

    27. Det å vinne hadde betydd så utrolig mye! Har aldri vunnet noe før. Å glossybox har jeg ønsket meg så utrolig lenge men vi har ikke så god råd og vi er 4 søsken så da kan ikke alle ønsker bli oppfylt. Hadde betydd alt og vinne!❤️

    28. Jeg har lyst til og vinne fordi mange av vennene mine har det og det ser Såå bra ut😍 Jeg har ikke så mye sminke osv og det er en stor hobby av meg🌸 Håper virkelig jeg vinner og vet dette ikke hjelper, men jeg syntes det er så gøy og lese innleggene dine og du hjelper meg mye med alt. Du gir meg motivasjon og selvtillit. JEG ER VELDIG GLAD DU LEVER OG GJØR DET DU GJØR❤️

    29. Sett mye på Glossybox, men aldri tørt å bestille det pga økonomi! Hadde vært en glede i hverdagen med en boks hver måneden og en drøm å prøve nye produkter da jeg ikke kjøper mye nytt! ☺️

    30. Jeg var veldig lyst til å vinne fordi jeg ikke har noen type sminke. Og jeg har veldig lyst til å lære meg å sminke meg fint. Jeg har lyst til å kunne sminke meg når jeg skal i bursdager eller når jeg kjeder meg. Jeg er ikke så gammel, så jeg har ikke mye penger. Akkurat nå har keg faktisk ikke noe å bruke. Håper virkelig jeg vinner ❤️ Elsker bloggen din

    31. Jeg har ikke så mye peiling på beauty , men vil bli bedre. Derfor tenker jeg at det hadde vært fint for meg å prøve dette som at jeg få en mer annelse om hvordan beauty funker. Så slipper jeg å kaste bort penger som jeg kjøpe, som ikke er bra for meg fordi jeg ikke har peiling😂👍🏻❤️

    32. Hei,
      Jeg ønsker å vinne fordi jeg hadde ELSKET det og fordi det hadde vet gøy!!
      Jeg har alltid hatt en drøm om å starte en i sminkebutikk sammen med bestevennen min Sara, men om jeg velger å ikke starte engen butikk skal jeg få meg jobb i f.eks Kikcs, Fredrik og Louisa eller Vita når jeg blir eldre! Så å få en glossybox blir en god start på en STOR drøm!!
      -Dorthe😘❤️

    33. Hvorfor jeg vil vinne er egt bare pga jeg er så syyykt dårlig på å finne produkter i butikken på hva som hjelper mot hva. Så å vinne dette ville nok ha lært og hjulpet meg mye<33

    34. Åå hadde elsket å vinne Glossybox! De har sååå fine og spennende produkter, og det er så gøy å teste nye beautyprodukter! Har lenge vurdert å kjøpe det!
      Elsker bloggen din, Stina! 😍 Du er så pen!

    35. Det er alltid gøy å prøve noe nytt. Hvertfall sminke og skjønnhetsprodukter. Jeg har lyst til å vinne fordi jeg aldri får en sjangse som denne her. Jeg har lyst til å prøve produkter jeg ikke kommer til å få prøvd Noen gang. Det er gøy å få men alltid mere gøy å gi , å få et smil på et vakkert ansikt. Jeg synes det er gøy å se på andre vinne , jeg håper at jeg får den sjangsen en gang. Har alltid likt sminke ., elsker å se på innkjøp og tutorials andre lager, det er også drit gøy å se på andre folk vinne, ikke fordi de får ting , fordi da får folk som ikke kanskje kunne fått opplevd de tingene , sjangsen. Håper jeg vinner , vist ikke satser vi bedre lykke en annen gang. ( lykke til folkens❤️) –

    36. Gøy med konkurranse! Og jeg har så lyst til å vinne det! Elsker å prøve nye produkter og når de tilpasser det til ens bruk er det jo perfekt 🙂 hvorfor jeg skal vinne? Har vel ikke noe bedre begrunnelse enn noen andre, vi har jo alle utfordringer på den ene eller andre måten, jeg prøver å ikke fokusere på det men tenker at det bare hadde vært veldig gøy å vinne og håper jeg fortjener det akkurat som alle andre 🙂 håper du får en fortsatt god sommer Stina <3

    37. Hei:) Jeg har aldri sett eller hørt om glossyboks før, men det hørtes veldig gøy ut! Har ikke egt en grunn til å vinne fordi jeg synes alle fortjener det like mye❤️

    38. Hadde vært fint med en oppmuntring i en litt tøff hverdag, har opplevd mye på et halvt år, som jeg ønsker ikke skulle ha skjedd.
      Jeg elsker å prøve ut nye ting! Ihvertfall ifra glossybox!
      Foresten: elsker bloggen din, leser den hver dag!❤️

    39. Jeg elsker å få nye og spennende ting hver månde, hvis jeg hadde vinnet ville jeg har delt det med bestevennen min❤️

    40. Jeg vil gjeerne vinne 😍😍 Eelsker skjønnhetsprodukter og å teste ut alt av nye ting, så denne er midt i blinken for meg 🌸✨

    41. Hei, jeg vil gjerne vinne for mamma har bursdag snart og jeg har ikke kjøpt gave. Og det hadde vært en fin bursdagsgave.

    42. Hei.
      Jeg skulle gjerne ha vunnet 6 måneder med glossybox da jeg syns det er kjempegøy å teste nye produkter! Får krysse fingre og tær!!

    43. Jeg elsker overraskelser og jeg ( og familien min ) har ikke så god råd til at jeg (vi) kan kjøpe hudprodukter/sminke så ofte. Jeg har i det siste begynt å interessere meg for sminke og skjønnhet. Det hadde vært en drøm som gikk i oppfyllelse hvis jeg hadde vunnet!❤️ PS; Elsker bloggen din Stina!!❤️❤️

    44. Hei, jeg har veldig lyst til å vinne, selvfølgelig. Jeg er ganske ny til hele sminke verden, så å få testet ut flere produkter hadde vært helt fantastisk. I tillegg så elsker jeg jo overraskelser! 😇 Uansett om jeg vinner eller ikke så elsker jeg bloggen din❤️

    45. Sliter med dårlig hud, og elsket produktet å elsker bloggen din❤️ Har lyst ril at alle ska ha en fin sommer❤️

    46. Hei😃 jeg vil vinne for vi hadde netop brann hjemme, det brant på badet mitt, så jeg mistet alle produktene mine så har ingen ting nå. Så det hadde vert veldig flott og vinne denne konkurransen❤️ Elsker bloggen din du e mitt største forbilde😍

    47. Jeg har veldig lyst til å vinne fordi jeg har hørt sykt mye bra om produktene deres men har aldri fått testet dem ut selv! Har veldig lyst til å vinne!!

    48. Hei, skulle virkelig ønske jeg hadde råd til å bli abonnere på glossybox. Jeg har dessverre ikke råd til det. Begynner å lese bloggen din får noen måneder siden og har fått utrolig mange gode tips og ideer. Håper jeg vinner🤞😘

    49. Har alltid hatt lyst til å kjøpe en elle annen type beauty box sånn som dette men har aldri gjort det mye fordi jeg aldri har klart å finne en til en rimelig pris og som også inneholdt bra produkter, men da jeg så at favoritt bloggeren min anbefalte og ga bort to glossybox klikket jeg meg så fort inn på innlegget som mulig! Jeg skjønnte jo da at når du med så god smak var fornøyd at det mest sannsynlig var en veldig bra beauty box og det får meg til å ha helt sykt lyst på den!😁 Det blir jo litt som du sa, som julaften siden man ikke vet hva men får og sånn syns jeg er sykt spennende og morsomt å åpne! Mange av produktene ser også veldig bra ut som også er en annen stor grunn til at jeg lengter etter den boksen, hehe💛

    50. Jeg har lyst til å vinne fordi produktene så veldig fine ut +at da kan jeg begynne å ta mer vare på huden min og synes det er spennende med pakke i posten, hihihi☘️💕💫

    51. Hei, det hadde vært supert å vinne! Jeg starter på ungdomsskolen til høsten og tenker å starte å sminke meg, derfor hadde det vært fint med litt nye produkter😊 Jeg elsker å drive med sminke og hudpleie💄

    52. Hei Stina!
      Å vinne et 6 måneders abbonoment på Glossybox hadde gjort meg utrooolig glad! <3
      Jeg elsker å teste ut skjønnhetsprodukter, så dette hadde vært midt i blinken for meg! Hadde vært en stor glede i en ellers relativ tung hverdag. <3

    53. heisa, gratulerer med glossybox 🙂
      Vet du er veldig glad i din nåvæende hårfarge og den shampoo og balsamen du har fått er blekende for blondt hår -altså inneholder lysnende ingredienser, selvom de ikkje er sterke så er de der-eg jobber på VITA og selger disse til våre blonde kunder som vil bli blondere eller holde sine blonde lokker pene 🙂

    54. Jeg elsker å teste nye produkter, men er ganske fattig haha. Ett spnt abonemang hadde vært helt supert! Digger deg❤️❤️

    55. Er veldig glad i sminke og beuty som deg, og hadde da vært fint med noe nytt å prøve ut som jeg kanskje da vil fortsette å bruke. For jeg trenger god tips til noe bra, som funker ordentlig.

    56. Jeg studerer barnehagelærer og er nettopp ferdig med mitt første år. Det hadde vært gøy å vinne 6mnd med Glossybox fordi da hadde jeg hatt noe å gledet meg til hver måned. Det er tungt å være fulltidsstudent og dette hadde gjort hverdagen mye bedre, og i tillegg fått tiden til å gå fortere😅

    57. Det hadde vært veldig kjekt å vinne, for å kunne oppdage nye produkter som jeg ellers ikke ville funnet selv 🙂

    58. Vil virkelig vært en oppmuntring i en ellers litt tøff hverdag. Jeg elsker bloggen din og har skrevet dikt om/til deg:
      Hun er kun 25 år
      Og har langt svart hår,
      Hagen hennes er fin
      Det er jo Stina sin

    59. Har veldig lyst og vinne dette😍
      Elsker å prøve ut nye ting, selv om jeg sliter litt med sensitiv hud.
      Har vel ikke noen bedre grunn en noen til og vinne dette, da alle fortjener å vinne på hver sin måte😊 hadde jeg vunnet dette ville jeg iverfall blitt utrolig gla!
      ønsker deg en fin sommer videre😊☀️

    60. Jeg har lyst til å vinne fordi jeg elsker overraskelser. Det er jo kjempe gøy😊 Jeg har ikke noen spesiell grunn til å vinne fordi alle fortjener det like mye💕 Men håper fortsatt at jeg vinner da😂❤️
      Vil også si at jeg elsker bloggen din og du kommer med inspirerende tips❤️❤️❤️ Leser bloggen din hver dag💕 Du gjør hverdagen mye lettere for meg💕 Håper du aldri slutter å blogge fordi du er kjempe flink til det😘

    61. Hei!! Jeg vil gjerne vinne fordi jeg virkelig har lyst å lære mer om sminke om skjønnhet. En vennine av meg får sånne pakker hver måned om hun er kjempefornøyd!!❤️ Jeg har fulgt deg i alle år og er så gira hver gang du legger ut en giveaway!❤️❤️ Du er mitt store forbilde og hver gang du annbefaler noe tviler jeg aldri på om du snakker sant! Jeg syns du er veldig ekte og bra. Jeg husker at mitt første møte med skikkelig sminke var gjennom deg og med din enkelsminke-video!! Og den hjalp så sykt mye..❤️💜 jeg kan ikke få sagt nok hvor mye jeg ønsker dette. Jeg har spurt foreldrene mine om jeg kan bli kunde der men de sier nei:( men nå har jeg endelig sjansen til å bli d!! Om jeg hadde vunnet hadde jeg blitt så glad!! Men jeg skjønner jo selvfølgelig at det er mange som vil vinne.
      Jeg trenger også en pekepinne på hva som passer til min hud for jeg sliter veldig med kviser og sånt. Jeg håper at jeg kan få sjangsen til å få hjelp til å få god sminke og gode produkter. Det er så vanskelig å vite hva som er bra. Mitt ønske er å finne produkter som passer meg og som funker på min hud. Vennina mi har sagt at de produktene hun får er veldig tilpasset og gode.
      Som sagt så stoler jeg veldig på dine annbefalinger. Det jeg har prøvd som du har sagt har vært bra har faktisk vært superbra!!! Jeg elsker deg og bloggen din og elsker også sminke!!
      Håper jeg vinner!!! Elsker deg!!❤️❤️❤️💜💜🎉🎉

    62. Hadde vert sinnsykt digg med noen nye produkter❤️
      Elsker bloggen din😉❤️
      Innspirerende for både store og små ❤️
      Innspirerer vertfall meg😉

    63. Jeg har lenge villet teste glossybox men mamma og pappa sier det bare er noe tull! Om jeg nå vinner 6mnd så kan jeg overbevise dem om at det ikke er noe tull:) Håoer jeg vinner, og det er jo ingen hemmelighet at jeg digger beauty produkter!!😍😍

    64. Det hadde vært så sykt gøy å vinne!❤️ Jeg blir nesten skjelven bare av å skrive!❤️ Jeg hadde blitt så takknemlig om jeg vant!❤️❤️Jeg ønsker meg glossybox så utrolig mye🤗❤️ Det er så gøy å få spennende produkter❤️ Jeg hadde blitt så glad!☺️
      Elsker deg!❤️😽

    65. Jeg syns jeg burde vinne fordi jeg har jobba ekstremt hardt det siste halve året, og syns jeg fortjener noe som en liten belønning for alt det jeg har gjort ❤

    66. Jeg leser bloggen din hver dag og jeg synes den er kjempe morsom og den forklare mye om deg som person og jeg gleder meg til å se deg på bloggerne. Du er en fantastisk person som jeg beudrer mye. Jeg vil veldig gjerne vinne fordi jeg har aldri prøvd noen av produktene, men har kjempe lyst til å prøve nye produkter. Å få nye sminke og skjønnhet produkter er så morsomt spesielt når det er en overraskelse og vis jeg vinner dette hadde det vert så morsomt fordi jeg aldri vinner noe.
      Håper du har en like fin dag som deg. Jeg digger bloggen din, håper du aldri slutter å blogge❤

    67. Åh, hadde vært så morro å vinne!! Har hatt veldig lyst til å prøve en sånn type månedlig boks for en liten oppmuntring og overraskelse i hverdagen, så hadde vært herlig å vinne en gratis prøveperiode før jeg bestiller selv. Vil liksom ikke bestille noe før jeg vet om jeg liker det 🙂

    68. Jeg vil vinne fordi jeg elsker å prøve ut nye skjønnhetsprodukter! Har lenge tenkt å begynt å abonnere på Glossybox, men har liksom nok å bruke studentpengene mine på for dagen🙈 Om jeg ikke vinner denne konkurransen, tror jeg uansett jeg må begynne å abonnomere på Glossybox snart😋 Har sett så mye bra om det, og at mange finner favorittproduktene sine derrifra! Jeg er litt for flink til å holde meg til de gamle «gode» produktene, hehe!

    69. Jeg hadde blitt så glad om jeg vant!❤️ Jeg er så gira at jeg nesten ikke klarer å skrive!❤️☺️ Jeg hadde blitt så utrolig takknemlig❤️😽 det er så gøy å kunne få en pakke med fine produkter hver månede!🤗
      Elsker deg!❤️😽🤗

    70. Hadde vært fantastisk å vunnet dette! Jeg er i en kjip situasjon hvor jeg måtte flytte hjem til mamma igjen(i en alder av 26 år er det krise for min del..), og føler meg utrolig stuck… hadde vært supert å få noe slikt i posten for å lyse opp hverdagen litt ekstra!

    71. Dette kunne jeg virkelig vinner. Elsker ting som hjelper huden❤️ Jeg sliter mye med stress og at jeg i blant han få få sprekker i huden. Dette kunne hjelpe meg utrolig mye!! Håper jeg vinner fordi dette er noe jeg har sykt lyst på. Jeg har meldt meg på så mange konkurranser meg jeg vinner aldri. Så denne håper jeg at jeg vinner❤️
      Pluss at dette er no som hjelper huden og ikke dekker huden!!! Håper jeg vinner og supert at du har rabattkoder vi kan ta

    72. Jeg vil vinne fordi huden min trenger dette og blir jeg fornøyd kommer jeg helt klart til å fortsette å ha dette fremover!! Elsker deg!! Du gir bort sånne ting det er utrolig kult❤️ Stå på videre vb

    73. Har allerede prøvd ut boostbox og elsker virkelig de produktene jeg får hver måned😍 Hadde vært gøy å prøvd ut litt beauty produkter😋

    74. Jeg elsker overraskelser, jeg syns det er så morsomt og spennende! Å få en spennende pakke i posten er alltid et høydepunkt i en ellers travel eller kjedelig hverdag!:) dessuten har jeg aldri vunnet en slik konkurranse før så det hadde vært ekstra gøy å vunnet denne!:)

    75. Jeg har alltid ønsket meg en sånn. Venninna mi har ikke særlig go råd til produkter så jeg gir henne, så jeg hadde blitt så glad om jeg kunne gitt henne flere sånne bokser.❤️❤️

    76. Jeg har lyst å vinne for jeg elsker å teste nyt ansikt produkter og sminke. Pluss jeg elsker overaskelse. Og jeg liker å prøve noe nyt.❤

    77. Jeg vil gjerne vinne fordi jeg elsker sonne overraskelser som dette! Håper jeg vinner!! Hadde vært en fin oppmuntring i hverdagen ❤️❤️ PS elsker vloggen din❤️

    78. Syntes det så veldig spennende ut!!! Produktene var fine og virkelig noe man trenger! Har sminke forbud, så derfor hadde det vært veldig kult å vinne (da har jeg jo en grunn til å få mer sminke…😂). Har aldri vunnet en sånn her konkurranse så bare det i deg selv hadde vært stort💕 ELSKER overraskelser!!! Hvis jeg vinner blir jeg utrolig glad, og nesten mest glad for at du tok deg bryet og lest denne kommentaren. Hatt mye på gang på skolen, så trenger en liten oppmuntring i hverdagen.
      Håper jeg vinner💓
      :: elsker kanalen og bloggen din! Følgt med på deg utrolig lenge💖💖
      Xoxo Celine, aka verdens største Stina fan💕

    79. Hadde vært fint med en ting æ ikke har penga til og få åpne en ny ryske hvær måne🙂🙃😍❤️❤️
      (Men bor i Sverige så hvet ikke om eg kan vine,men glossy
      box fins her🙃🙃😍)

    80. Hei. Jeg har veldig lyst til å vinne en glossyboks ettersom de er så mange fine ting jeg har hatt lyst til å prøve nå i sommer. Har aldri før vunnet noe som helst når de geller sånne here konkurranser så de hade vært gøy å gjøre de iværtfall en gang😂 håper du får en fin sommer💕

    81. Hei! Vil vinne fordi jeg tenker det er en morsom måte få testet nye produkter som jeg ellers kanskje ikke ville tenkt på å kjøpe. Det er alltid morsomt å teste nye produkter og alltid gøy med en overraskelse i en stressende hverdag❤️

    82. Har utrolig lyst til å vinne 6 måneders abonnement, jeg er utrolig fan av sminke og elsker å være kunstnerisk med det. Jeg har hørt om glossybox før, men har vært litt skeptisk til å prøve det og har heller ikke hatt økonomien til det, men har veldig lyst til å prøve det, siden det virker så spennende. Det er så gøy å eksprimentere med nye produkter, akkurat som det hadde vært med glossybox. Hadde vært sykt koselig med en overraskelse hver måned, når ikke alt er helt på topp og når dager er tøffere enn andre.

    83. Hei, Stina<3 så kult å bli tipset om dette her! Har alltid hatt lyst til å teste sephora play/ipsy men selvfølgelig er det bare i USA! Så det er så gøy at det er en sånn type boks i Norge<33 takk for tipset, dette må jeg bare sjekke ut!!

    84. Hei!
      Jeg har lyst til å vinne dette fordi jeg er ikke så veldig flink til å finne produkter som er bra og det hadde vært en veldig fin sommer overraskelse. Jeg digger deg og det hadde vært kult og vunnet dette av deg og det hadde betydd så mye❤️

    85. Jeg har veldig lyst å vinne siden jeg syntes dette høres veldig fly og spennende ut og elsker å åpne opp pakker når man ikke vet hva det er oppi, hadde vært så utrolig gøy å vinne😆❤️

    86. Jeg kunne tenkt meg å vinne for å få en liten oppmuntring i hverdagen og kanskje dele noen av produktene med mamma og søsteren min☺️❤️

    87. Jeg har tenkt på det lenge å prøve det ut men har dessverre ikke hatt penger til det… men syntes at det hadde hvert utrolig spennede❤️ Så hadde hvert veldig koselig å vunnet❤️ Jeg har også begynt å bli ordentlig intressert i produkter sim jeg har lyst til å teste ut, så dette hadde jo hvert helt supert🌸❤️

    88. Ej he veldig lyst til å vinne, siden ej aldri he vønne giveaways/ konkurranser, og det hadde vert veldig gøy om ej hadde vønne♥️
      Ej elska overaskelser, og sminke/ hudprodukter (sjølv om ej ikke he så mye sminke). BTW elsker bloggen og YouTube kanalen din, og du har verdens skjønneste hund😍

    89. Hei! Jeg ønsker å vinne fordi jeg til høsten flytter bort og starter på folkehøyskole, noe jeg må jobbe og spare penger til hele sommeren… Det blir derfor lite penger å bruke på skjønnhetsprodukter, -noe jeg selvsagt syns er litt trist. Å kunne vinne Glossybox hadde jo derfor bare vært helt perfekt, haha😇

    90. Jeg vil vinne fordi jeg syns sminke er dødskult! 🤪 jeg bruker selv ikke det, for her jeg bor er det litt «rart» å bruke det (ifølge folk)… jeg har heller ikke så mye selv, så jeg får aldri testa/gjort det om til en hobby:( jaja, jeg kan kjøpe men har ikke råd til å kjøpe så mye sminke… tror det kommer med litt pleie til huden óg (?). Det kunne jeg trengt, er komt i alderen der ting skjer 😉 LYKKE til alle sammen❤️

    91. Er en fattig student som nå skal skaffe seg ekstrajobb.
      Hadde vært nyttig med nye produkter for å ta meg ekstra godt ut på jobbintervjuene 😉

    92. Hei. Jeg vil veldig gjerne vinne, fordi jeg hadde satt enormt stor pris på om jeg hadde vært så heldig å vunnet! <3 Hadde vært en stor ting når mye ting ellers er vanskelig!

    93. Har fint lite skjønnhet, pleie og velværeprodukter, så hadde vært kjekt å fylle opp litt 🙊 også er det jo ingen hemmelighet at det alltid er spennende å få overraskelser i posten ❤

    94. Jeg har veldig lyst til å vinne en glossybox fordi jeg ikke kjøper så mye sånt til meg selv, og tenker jeg virkelig hadde trengt en fin og ekstra oppmuntring i sommerferien.

    95. Jeg vil vinne!
      Hvorfor?
      jeg er elsker sminke og andre skjønnhetsprodukter og det hadde hvert fint med litt variasjon og noe å glede seg til:) jeg elsker virkelig å teste nye ting og utforske nye produkter.

    96. Hadde vært drømmen å vinne. Er ufør så lommeboka tillater ikke noe unødvendig. Hadde vært luksus å vinne noe som kun var til MEG <3

    97. Hadde vært supert og fått en «gave» en gang i mnd, nå som jeg flytter på hybel første gang alene etter sommern. Har hadd veldig lenge lyst til og prøve glossybox, men har aldri fått meg til og starte ett abonomang, så hadde vært en kjempe mulighet til og prøve det. Elsker bloggen din. Elsker att neaten hver gabg jeg trykker innpå bloggen din er det ett nytt innlegg.

    98. Jeg har lyst til å vinne glossybox fordi jeg elsker sminke og det ser veldig spennende ut + at jeg elsker å prøve ut nye ting, spesielt skjønnhetsprodukter. Mange av vennene mine har glossybox og de får kjempekult ting hver måned .
      PS elsker deg Stina du er kjempeflink.😘

    99. Jeg ville veldig gjerne vinne fordi det hadde vært så gøy å få en liten overraskelse før jobbingen starter for alvor. Jeg er helt forelsket i overraskelser Håper på det beste!!

    100. Det hadde vært utrolig gøy og vinne, fordi jeg elsker beauty produkter og spesielt fra glossybox, og bare det å vinne i seg selv er jo gøy, dersom jeg aldri har vunnet noe før❤️ Og jeg syntes det er veldig spennende og åpne pakker for da blir det som en liten julaften hver måned ❤️

    101. Jeg blir student til høsten og inntekten vil ikke strekke til slike ting. Jeg er opptatt av å ta vare på meg selv, ordne meg og føle meg vel. Det hadde hjulpet til på et stramt budsjett, så derfor ønsker jeg å vinne. 🙂

    102. Jeg kunne tenke meg å vinne for jeg elsker å teste ut forskjellige skjønnhetsprodukter og jeg har hørt mye positivt om Glossybox 💕

    103. Eg vil vinne fordi eg elsker produkter og sminke å sminker meg ofte😍 Eg syntest det er kjempe gøy å halde på med det♥️

    104. Jeg elsker sminke, hudprodukter osv osv siden jeg har vært så liten som jeg kan huske ❤ å jeg elsker egt bare overaskelser og herregud! Å fått vinne en glossy box av selveste idolet mitt 😍😍 hadde vært en drøm som går i oppfyllelse, elsker deg aldri slutt å blogge du slayer i det stina❤ håper jeg vinner hadde vært utrolig morsomt – angelicaolsenneed på imstagram

    105. Jeg vil veldig gjerne vinne fordi mamma har hatt det før og jeg har fått noen av produktene og de er så bra vær så snill jeg har så lyst til og vinne❤️❤️❤️

    106. Hadde vært sykt gøy å vinne, elsker å teste ut nye sminkeprodukter! Har aldri hørt om glossybox før, men jeg skal garantert prøve det!😃

    107. Åååh,ditta hadde vert supert! Trenger en litt meir glossy kvardag no når permisjonen min er over:)

    108. Jeg vil vinne fordi jeg elsker produktene du viser, også har jeg ikke så mye erfaring med slike ting. Så jeg ønsker prøve noe nytt. 🙂

    109. Jeg har lyst til å vinne fordi jeg er glad i sminke og har lyst til å bli like flingk i sminke og beauty som deg, og har lyst til å vise kreativitet i sminke ved bruk av kroppen som et lærett❤️ leser også vlogginnleggene dine hver gang d kommer ut et nytt😍 LY Stina❤️❤️

    110. Det hadde vært veeldig kjekt å vinne!:D Jeg er helt obssed av slike produkter. Jeg elsker å ta vare på fjeset mitt og kroppen egt også (haha), så å vinne her hadde jo bare vært heelt gull!<3
      Jeg skjønner det skal mye til for å vinne så du for ha en helt super sommer uansett<3
      Fast leser btw<3

    111. Jeg har lyst til å vinne fordi det høres veldig spennende ut! Jeg kommer egentlig aldri på å skaffe slike ting selv og vil gjerne prøve. Vil selvfølgelig dele med familien min og det kunne ha vært noe gøy for flere det her😊

    112. Å, for et kult konsept! 😀 Er student, så er ikke ofte jeg har råd til å unne meg noe ekstra, bortsett fra det mest nødvendige. Håper du har en fin dag 🙂

    113. Hei 😊 Hadde følt meg utrolig heldig om jeg vant, og som småbarnsmor hadde det ikke gjort noe med produkter som hjelper litt 😂 Ha en fin sommer! 😊

    114. Jeg har veldig lyst til å vinne en glossybox fordi jeg ikke kjøper så mye sånt til meg selv, og tenker jeg virkelig hadde trengt en fin og ekstra oppmuntring i sommerferien 🦋🌼

    115. Det hadde vært skikkelig gøy! ❤️
      Sikkert mange andre som også fortjener, men melder meg på sammen med dem og krysser fingrene. 😍 Fin dag til alle 🌸

    116. Så spennende! Har veldig lyst til å vinne😍 elsker overraskelser og spessielt sånne overraskelser😆 håper jeg vinner🤞🏻 Elsker deg Stina!❤️❤️

    117. Hei, jeg må bare først si at jeg digger bloggen din og leser den nesten hver dag.
      Jeg ønsker og vinne fordi jeg melder meg på mange konnkuranser over alt, har gjort det i mange år men jeg vinner aldri har aldri vunnet noe som helst før i hele mitt liv ikke en gang en is… Så ønsker jeg også å vinne siden jeg ikke har penger til ellers annet en mat og tak overhode, så da har jeg ikke muligheten til og kjøpe produkter jeg ønsker meg stort. Så ønsker jeg og å vinne siden det hadde vert koselig og fått en oppmuntring i hverdagen når jeg har hvert syk i 1,5 år inn og ut av sykehus det er ikke alltid like gøy… Derfor hadde det vært supert med en liten gave i måneden 🙂 Beklager at dette ble så langt, men håper du tar deg tiden til og lese det uansett 🙂 håper du får en flott dag videre. 🙂

    118. Hei jeg vil gjerne vinne et abbonomrnt hos glose BOX drømmen min er å bli makeup artist og dette ville vært en fin start + at jeg ville hver måned hatt unnboxinng på pakkene pga jeg har en YouTube kanal elsker deg og bloggen din og kanal PS KANNALEN MIN SITT NAVN (YT Marilena)

    119. Ej kunna ha tenkt mej å vinne fordi ej elske og prøve nye produkter og,så har ej en ganske stressende kvardag der ej må jobbe hardt for dei karakterer ej må ha for den utdanningen ej vil ha. Ønsker å vinne dette veldig mykje💋

    120. Jeg vil gjerne vinne fordi jeg har hørt mye bra om disse produktene og fordi jeg er helt blakk xD jeg har heller aldri vunnet noen konkurranser så det hadde vært drit kult. Enda en grunn er at jeg elsker bloggen din og jeg tar til meg alt du skriver, jeg leser den hver dag og kommenterer alltid noe fint. Så hvis jeg hadde vunnet hadde jeg likt den mer :))

    121. Jeg synes dette et smart tilbud. Nesten en liten juleaften hver måned. Spesielt når du ikke vet hva du får! D hadde betydd mye å vinne dette tilbudet i 6 måned sann jeg får prøvd ut om dette er noe jeg har lyst til å abonnere på. D hadde betydd mye å vinne denne premien og få prøvd ut produkter som jeg kanskje ikke har prøvd før. Btw elsker bloggen din Stina❤️

    122. Hei Stina! Jeg vil veldig gjerne vinne en kasse fra glossybox(usikker på om jeg skrev det riktig) Jeg har alltid likt sminke og skjønnhets produkter melder meg alltid på konkurranser men vinner aldri. Trenger en liten opptur har nettopp hatt en tøff måned. Elsker bloggen din! Håper jeg vinner!💗💗💗💗

    123. Jeg har veldig lyst å vinne fordi jeg har hørt veldig mye bra om produktene deres, og d hadde vært veeeldig fint med en sommergave nå. Håper jeg vinner!

    124. Jeg håper jeg vinner for noen jenter tok alt jeg hadde, jeg har ikke hatt tid til å kjøpe fordi der jeg pleier å kjøpe er stengt😭 Håper jeg vinner❤️

    125. Har hørt så mye positivt om disse produktene ✨ det å hadde vunnet hadde vært en drøm da jeg elsker overraskelser og ingen ting slår overraskelser i form av beauty produkter 😍

    126. Hei Stina!💕har lenge hatt lyst å teste og utforske nye produkter, men har ikke alltid tid eller penger. Noe å glede seg til hver måned (i 6 mnd) er jo gøy! Om jeg vinner og liker det kommer jeg garantert til å bestille meg flere pakker. Så håper jeg vinner💛

    127. Jeg vil gjerne vinne dette da jeg skal flytte for meg selv og må prioritere å bruke pengene mine på andre ting! Hadde vært supert å vunnet nye produkter💓

    128. Hei Stina!💕 Jeg har veldig lyst til å vinne for å få en liten oppmuntring og noe å glede seg til i en slitsom og hektisk hverdag❤️

    129. Hadde vært utrolig gøy å vinne dette, sparer pengene mine til bil og bsu og unner meg nesten aldri noe selv, så hadde vært utrolig gøy å få en slik boks hver månede 😍

    130. Hei! Hadde vært gøy å vinne fordi jeg er glad i sminke og beauty produkter, har veeldig lyst til å teste ut noen nye produkter!

    131. Heihei ☺️
      Hørtes ut som man får en kjempefin mulighet til å teste nye produkter med Glossybox, uansett økonomi! Dette er en super konkurranse der premien blir fordelt utover en lenger periode istedenfor å få alt rett i fanget.
      Jeg har utrolig lyst til å vinne denne giveawayen, for å blant annet teste nye produkter på markedet og fylle opp i sminkeskuffen min.
      Skal tipse mine venner om denne konkurransen <33 U go girl
      XXX

    132. Hei! Jeg har veldig lyst til å vinne fordi jeg syntes det hørtes veldig gøyt ut å få en pakke i posten med 5 flotte produkter hver måned! Og jeg elsker å teste ut nye produkter så dette passet meg perfekt!<3
      Elsker å lese bloggen din!! <3<3

    133. Jeg har veldig lyst til og vinne fordi, jeg elsker skjønnhet og å få pakke i posten er like spennende som når en 5 åring møter Julenissen😍 Jeg elsker sminke produkter og tar godt vare på meg selv når det gjelder sminke😍 Jeg er veldig gira på og prøve en ny ting så dette høres veldig morsomt ut og ikke minst spennende❤️
      -June

    134. Jeg er veldig glad i å prøve ut nye produkter, og gjerne de som ikke er så kjente. Finner alltid mange fine skatter!

    135. Jeg ønsker å vinne med tanke på at jeg har ønsket meg et abonnement lenge men det er noe jeg må økonomisk bortprioritere. Det hadde vært gøy å kunne ha dette å glede seg til hver måned som en liten oppmuntring i hverdagen☺️

    136. Jeg trenger noe positivt i noe som for tiden er en slitsom hverdag… overaskelser er jo alltid kjekt så håper jeg vinner:)

    137. Jeg har veldig lyst til p vinne fordi jeg har veldig lyst ril å gi min storesøster en fin 16år presang og dette høres perfect ut jeg håper virkelig du plukker ut meg til p bli den heldige vinneren og kan overaske min søster!!!! Elsker deg og bloggen din så mye og leser der hele tiden!! Leser til og med noen av de gamle innlegene om igjen fordi det er så interresant og lese om!! Synes du er et stort forbilde og jeg har sett at du var på tivoli med Per Fredrik og Anders og Kaia. Kaia er kusinen til moren min ig søsteren min arver klør av henne så henne sist på sant hans!!

    138. Vet ikje va det er og jeg skjønte ikke så mye men ja vil vinne fordi jeg har lyst på det d virker kult(;

    139. Jeg har utrolig lyst til å vinne da jeg elsker å teste ut nye produkter. Jeg har også alltid hatt lyst til å abbonere på glossybox, men jeg har aldri helt tatt meg råda til det da jeg har studert. Er jo også superkoselig å få en liten pakke i posten hver måned☺️

    140. Jeg vil veldig gjerne vinne, fordi hverdagen kan være litt tøff og økonomien strekker ikke alltid helt til. Hadde vært deilig med litt produkter som kunne freshet meg litt opp så jeg kunne følt meg litt bedre i en slitsom og tøff hverdag. I tillegg er det sommerferie, og jeg har tenkt til å nyte dagene sammen med kjæresten min, og vil da føle meg bra slik at han ser jeg har det bra. Veldig spennene og bra konkurranse. Håper du gir meg en sjanse. Elsker bloggen din, for du er så ærlig og god til å skrive. Mvh Sofie❤️

    141. Jeg har veldig lyst til å vinne fordi det vil gi meg litt mer inspirasjon innen sminke, jeg er veldig dårlig på å sminke meg og å vite hva jeg trenger så det ville hjulpet kjempe mye! Kanskje til og med gitt meg en liten gnist rundt å benytte meg av skjønnhetsprodukter!
      Stor klem☺️

    142. Hei! Jeg har fulgt deg i mange 6(!) år og du har hjulpet meg igjennom mye! Hadde vært fin å vinne noe og tenke at jeg har “fått” det fra Deg ❤ har heller ikke råd til å kjøpe meg noe sminke pga samlivsbrudd og masse gjeld som fulgte med.. håper jeg kan vinne 😊 masse klem fra Ålesund og håper jeg får treffe deg en dag 😍

    143. Åh, dette har jeg siklet på lenge! Som student har jeg ikke råd til så mye “luksus”, så det blir til at jeg kun kjøper nye produkter når jeg går tom for gamle og aldri tør å eksperimentere med nye ting i tilfelle jeg kaster bort pengene mine. Dette ville jo vært helt genialt! Fin blogg forresten <3

    144. Har lyst til å vinne fordi jeg elsker å teste ut nye produkter og alltid er på utkikk etter det nye favoritter. Å ha ordentlig gode produkter er hverdagsluksus på sitt beste😊😊

    145. Hadde vært kjempegøy å vinne😊 Er ikke så veldig flink til å prøve nye produkter, så dette hadde vært en gylden mulighet

    146. Etter 2 vanskelige år med psykisk sykdom, skal jeg endelig starte utdanningen min nå i høst! Som student da med stipend og lite å leve på hadde det vært helt fantastisk å få en overraskelse i posten en gang i måneden 😁

    147. Åå, dette hadde vært helt topp å vinne! Har nettopp vært gravid og fått en liten baby, så tid til å gå og teste ut nye produkter i butikkene finnes ikke! Hadde vært deilig med litt oppfriskning sv produkter til kropp, hår osv etter laaaange måneder som gravid der man ikke føler seg helt på topp! Dette høres jo helt genialt ut ☺️😍 Krysser fingrene ☺️♥️

    148. Jeg bare ELSKER å få pakker i posten, og har nesten sommerfugler i magen når jeg åpner – uansett om jeg vet hva pakken inneholder. Derfor ville det vært utrolig morsomt med en slik glossybox i postkassen der innholdet er en overraskelse!! 😀

    149. Har i flere år hatt lyst til å tegne glossy-box abonnement, men det har bare aldri blitt sånn. Ser så utrolig gøy ut å få tilsendt nye produkter hver måned, som du skriver blir det nesten som en liten julaften en gang i måneden, noe som hadde vært fint i en ellers litt hektisk hverdag☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg