Årets første..!

I kveld skal vi ha årets første sommerfest! Nå har vi ikke hatt hjemmefest siden bursdagen min i februar, så da er det på høy tide å ha en ny. I kveld blir det full grilling på verandaen med en stor gjeng av våre nærmest venner.

Heldigvis har det regnet masse i det siste, så vi kan faktisk grille. Hadde det vært for to uker siden hadde vi jo ikke hatt lov til det. 

Jeg har som alltid kjøpt inn masse pynt. Haha! Jeg elsker å pynte og gjøre skikkelig mye ut av ting. Da blir det mye morsommere! Rebecca kommer hit klokka 17 så da skal vi pynte masse. Frem til da skal jeg lage jello shotter, jobbe litt også blåse opp en haug med ballonger og gjøre klart en del av pynten. 

 Kjøpte også en hel haug med hawaii kranser, så alle kan få hver sin når de kommer. Det er jo så koselig! 

Chloe syns alltid det er så spennende når jeg har vært ute og handlet, og da jeg kom hjem med 6 handleposer med pynt i stad, ble hun helt vill. Hun fikk til og med sin egen krans. Hehe! Selv om hun får dessverre ikke være med på festen. Det blir altfor høy musikk og mye mennesker for henne. Så hun skal slappe av inne på studioet til Per Fredrik isteden. 

Nå får jeg komme igang med jello shottene så de rekker å bli klare til gjestene kommer! Følg meg gjerne på snapchat “stinablogg” om dere vil se mer fra forberedelsene og festen 🦄☀️💃🏻🍹

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg