5 Beauty hacks

💗 Hoven under øynene? Legg en skje i fryseren, og hold den under øyet til du ikke er hoven lengre. Kulden fra skjeen gjør av hevelsen blir borte.

💗 Usikker på om leppestiften har riktig undertoner? Blir tennene hvitere er den riktig for deg, blir de gulere bør du styre unna. Dette kan du teste med å ta leppestift på håndbaken i butikken og holde den opp ved siden av tennene dine.

💗 Hvis du vil at leppestiften skal sitte ekstra lenge bør du legge pudder på leppene, før du legger på leppestift. 

💗 Aldri bruk limet som følger med til vipperemser. Det limet er i 99% av tilfellene altfor dårlig. Kjøp heller et DUO vippelim, som varer til mange påføringer, og som også gjør at vippene sitter på mye bedre.

💗 Beauty blender – Okey, de vanlige beauty blenderene er sykt dyre! Men det er nesten bare de som faktisk gjør jobben riktig. Jeg har testet ut mange forskjellige billigversjoner, og den eneste jeg syns at faktisk er bra nok er den fra H&M. Så den er absolutt å anbefale om du vil ha en billigere versjon!

 

PS; Jeg vet det har blitt litt mye lister i det siste, og det må jeg bare beklage. Vet de fleste av dere liker lister, men ikke sååå ofte som det har blitt. Timeplanen min har vært overfull, og jeg har ligget rett ut med feber fra fredag kveld til tirsdag. Så det har vært veldig vanskelig å lage annet innhold. Fremover er timeplanen litt mindre full, så da satser jeg på mer varierte innlegg igjen 😊💗

7 kommentarer
    1. Hvordan fikk du kløft i den kjolen, hadde du hatt på den stroppløse bhen fra cubus hadde mann jo sett den litt, men kan ikke se noe bh?😊😊❤️❤️💋

    2. I love the lists!! They are so much fun to read 🙂
      Take good care and take it easy! It’s infernal to be sick at summer and “waste” nice days. I’m in a flu at the moment and my throat is killing me… but it will pass.
      BTW, the post about how to look good in pictures would be superb! I always look so clumsy and strange! Haha! 🙂

    3. Hei! kommer med et lite (stort) ønske om noe du kan blogge om. Jeg vil gjerne at du forklarer hvordan man leser næringsinnhold på varer 😀 at du kan forklare alle tallene som blir oppgitt på baksiden av et produkt.
      eks pr. 100 gram så står det “energi” også 1307kj / 312 kcal
      – hva betyr dette? Vet du har en del kunnskap rundt ernæring, så det ville vært et spennende innlegg!
      klem A<3

    4. Liker listene dine! Har ikke fulgt deg så lenge, men de som har gjort at jeg titter innom bloggen din regelmessig 😊 god sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg