Mitt liv om 10 år om jeg fikk bestemme

Jeg er en person som elsker å drømme og sette meg store mål. De siste årene har jeg jobbet hardt for å komme hit jeg er i dag, og de neste årene har jeg tenkt til å jobbe enda hardere for å komme enda lengre. Jeg elsker å tenke på livet i kortsiktige steg, men også de mer langsiktige. Nå skal jeg fortelle dere hvordan jeg vil at livet mitt skal være om 10 år, da jeg er 35 år.

– Gift med Per Fredrik. Vi skal gifte oss allerede neste år, så dette trenger jeg heldigvis ikke vente 10 år med. Hehe!

– Ha to barn. Når jeg blir rett før 30 har jeg lyst til å begynne og få barn. Er jeg heldig blir det to barn!

– Inntekt – Innen 10 år har jeg lyst til at min årlige inntekt skal være på 5 millioner

– Blogg – Om 10 år har jeg fortsatt planer om å blogge. Dere blir ikke kvitt meg med det første. Haha! Neida! Men jeg tenker å fortsatt blogge, og forhåpentligvis er jeg fortsatt en av Norges største. 

– Eget beauty merke. Jeg har så lyst til å designe min egen sminke, egne vipper, eget hair extension eller noe i den duren. Jeg har så mange idéer og tanker rundt det hele, og det er jo virkelig tiden for å kunne designe noe eget!

– At jeg er i toppform. Det å bli 10 år eldre betyr ikke at formen trenger å bli noe dårligere. Om 10 år satser jeg på at jeg er i toppform, og at kroppen ser super ut til tross for at jeg har fått to barn innen da. Caroline Berg Eriksen er det beste eksemplet på en super kropp etter to barn! Den dama er jo helt rå!

– Hus – Om 10 år er jeg veldig usikker på om vi kommer til å bo i dette huset eller et annet. Antagelig kommer vi til å kjøpe et som er enda større. Men det er super vanskelig å finne et som er skikkelig stort, rett ved vannet og som passer alle våre behov. Så vi får se! 

 

 

 

15 kommentarer
    1. Ett lite tips når d gjelder stort hus med sjøen! Kjøp eiendom når dere finner den perfekte plassen, å bygg hus! Da finnes det bedrifter so gjør alt for deg, alt dere trenger å gjøre er å bestemme hvordan det skal se ut og hvor stort det er! Det er litt dyrere selvfølgelig:) men absolutt verdt å se på valgene man har!
      Mvh

    2. En kvinne som redigerer gravidmagen sin mindre (!!!) kommer aldri til å bli et godt forbilde når det kommer til kropp. Hun er en av de verste når det kommet til å fremme et usunt forhold til kropp og trening, synd du har et slikt forbilde.

    3. Angående de kommentarene her om Caroline B Eriksen.. Nå må vi ikke glemme at hun selv har vært åpen om å ha slitt med spiseforstyrrelser da hun var yngre. Som hun nå er frisk av. Det er et forbilde! Kjempe seg opp fra en så alvorlig psykisk lidelse som også påvirker fysisk er utrolig vanskelig. Og bildene hun legger ut av mat, så ja noen porsjoner kan jo se “små ut” men CBE er opptatt av næringsinnholdet i mat. Det går ikke i Riskaker og salatblader der. Det er ordentlig næringsrik mat. Man trenger ikke å spise mye for å dekke kroppens behov, sålenge man spiser riktig. Og mye av maten hun spiser er også kaloririkt, da er inntaket greit å passe på. Og dessuten er det vel ingen av oss som vet hvor mange porsjoner hun spiser? Selv tar jeg alltid på lite, og er jeg mer sulten spiser jeg en porsjon eller to til. Jobben hennes er jo Blogger, og som blogger er det viktig at kvaliteten på bilder er fine og da ser det kanskje finere ut når det er dandert pent(aka mindre porsjoner for å få frem alt tydelig på et bilde) Kan være så mange grunner til at folk gjør som de gjør så slutt å kritisere alt. Og hun er i god form. Ingen med dårlig inntak av mat hadde vært såpass trent og stram, ser klart og tydelig det er muskelmasse og muskler på dama. Hadde hun spist for lite hadde hun ikke hatt såpass med muskler. Ja markert kan man være uansett om fettprosenten er lav nok, men ikke trent. 🙂

    4. Åååå!💕 Ja, det hadde vært kjempe kult om du fikk ditt eget sminke merke!🎀 Heier på deg💪

    5. Vårt hus er 370 Kvam og har Oslofjorden som nærmeste nabo. Jeg vil til Nordstrand og ha et mindre hus. Lider av vaskemani, og vi har kun ett barn. Huset har vært i Elle Decoration og er kanon, men jeg er lei vasking, stillhet og ingen familie i nærheten.

    6. Vil heller si Funkygine er et mye større forbildet etter 2 fødsler 🙂 gravid nå, men man så jo hvor topptrent hun var før siste graviditeten! Sunn, frisk og trent kropp <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg